עומר אדם הפסיד 3 מיליון שקל – כולם מבטלים לו הופעות בגלל השיר על הרוסים

עיריית פתח תקווה החליטה לבטל את הופעת עומר אדם והעסקה בעקבות הביקורת הקשה ברשת על זלזול ובזבוז כספי ציבור. כזכור, בעיריית פתח תקווה התכוונו לשלם לאדם קרוב ל-300 אלף שקל עבור הופעה של 45 דקות בלבד.

רק לפני יומיים עיריית פתח תקווה החליטה לשלם לזמר עומר אדם כ־300 אלף שקלים להופעה של 45 דקות ביום העצמאות אבל הביקורת הביאה לביטול ההופעה.  בתגובה לפרסום של ערן סויסה אמרו בעריית פתח תקווה כי "מדובר במופע שתוכנן להתקיים ביום העצמאות לפני כשנתיים ובוטל בשל הקורונה".

עוד נמסר: "יודגש כי כלל האירועים העירוניים שעתידיים להתקיים הותנו באפשרות לביטול, בהתאם להיקף התחלואה ולהנחיות הבריאות שיהיו רלוונטיות במועדי ההופעות. לאחר שנתיים שבהן לא התקיימו אירועי העצמאות במתכונתם המלאה, אנחנו מקווים כי ביום העצמאות הקרוב יהיה אפשר לקיימם באופן נרחב ומגוון לרווחת התושבים, כפי שהיה נהוג בימים כתיקונם".

רק לאחרונה עורר אדם סערה עם השיר החדש שלו 'קאקדילה', השיר גרר יקורת ציבורית והוחרם בתאגיד השידור הציבורי, כחלק מהסערה ויכוח מתוקשר בין שרת התחבורה מרב מיכאלי לזמר האהוב עומר אדם, אחרי שכתבה בעקבות השיר "קאקדילה" של אדם, "רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע", הזמר מגיב לשרה ותוקף את הפוסט שכתבה באמצעות תיעוד ישן של בן זוגה, ליאור שליין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן