איתמר מ"חתונה ממבט ראשון" תובע 500 אלף שקל מקארין!!! מה? למה?!

איתמר עמי תובע את אתר ״פוליטקלי קוראת״ והכתבת שני קדר, בסכום 500 אלף ש"ח. למה ? מאחר והוא הוכפש בפוסט ביקורתי שנכתב על אחד מפרקי העונה בו לקח חלק ועל הנייר לכאורה העליב את קארין

איתמר עמי הוכפש בפוסט ביקורתי שנכתב על אחד מפרקי העונה בו לקח חלק ועל הנייר לכאורה העליב את קארין. בכתב התביעה נגד האתר עולה כי: "רבות מכן זוכרות את הפוסט ההוא, רבות ורבים מכן הודיתם לנו על הפוסט ההוא. באותו הפוסט, שני הצליחה לעשות מה שאנחנו עושות בפוליטיקלי כבר הרבה מאוד שנים – להשתמש בשיחה העכשווית במדינה כדי להצביע על תופעה מהותית לחייהן של נשים. היא פרסמה ביקורת טלוויזיה על סדרה פופולרית והצביעה על כך שאנחנו רואות על המרקע שלנו את מה שנראית כמו תחילתה של מערכת יחסים לא בריאה ושאנחנו צריכות לשים לב לכך, לא לעבור בשקט על הנושא לסדר היום".

עוד נמסר: "הפוסט של שני הפך לוויראלי. אלפי נשים במדינה הזדהו איתו והרגישו שהוא תיאר את החוויה שלהן, רבים כעסו עליו וחשבו שהוא מפרש באופן לא מדויק את ההתנהגות על המסך. מה שחשוב הוא שהוא הוביל לשיחה על תופעה שאין לה שם, הוא גרם לגברים ונשים לחשוב מחדש על ההתנהלות שלהם במערכות יחסים, הוא קידם את ההבנה שלנו של סוגיות מהותיות לחייהן ובטחונן של נשים במדינה. מתברר שאיתמר עמי לא חושב ככה ועכשיו הוא תובע אותנו".

הפוסט הבעייתי: "כמעט כל סצנה בין איתמר וקארין מכווצת אותי. הצורך שלו (ושל החברים שלו!) להקטין אותה (בת זוגו) פשוט זועק מהמסך. כמעט כל משפט שלו זה או מקל או גזר, והיא מתפתלת לרצות אותו בשם 'התהליך'. הפסיכולוגים המהוללים, במקום לקרוא לילד בשמו, לשים את איתמר במקום, להעיף אותו מהתוכנית כי הוא באופן ברור לא צריך להיות כרגע בקשר זוגי עד שהוא משקם את הנטיות הכוחניות שלו והרצון להקטין ולשלוט – במקום זה, מנסים לייעץ לקארין מה לעשות כדי לזכות בו. איכס. איכס".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן