"טהוניה רובל בגדה בגרוש שלה כמה פעמים ובגלל זה הם באמת נפרדו"

טהוניה רובל עולה להתקפה? עכשיו הגיעה התגובה העצבנית של דולב סאלם, החברה של הגרוש שלה. תביעה מטלטלת נגד האקס המתעלל שלה ובת הזוג שלו? דולב לא מתרגשת בכלל ממה שקורה שם

דולב סאלם העלתה פוסט אחרי טהוניה רובל עלתה להתקפה נגדה: "בגלל שיניב תובע אותה על כל הנזק שעשתה לו והכספים שלקחה לו, עורכי הדין שלו ביקשו להציג את כל החומר רק בבית המשפט. אלו דברים שהיא לא יודעת ואפילו לא מנחשת שיש ברשותו. אני רק יכולה להגיד לך שאני ראיתי כל כך הרבה דברים, שברגע שיתפרסם למדינת ישראל אנשים יהיו עם פה פעור."

עוד הוסיפה דולב: "אני הייתי בשוק חיי כשראיתי את הדברים הללו ואני יודעת שברגע שכל המדינה תראה ותבין את הסיפור האמיתי, יהיה כאן זעזוע רציני. אם כל מה שאמרתי לטענתה היה רק הכפשות ולא נכון, למה היא תובעת רק על מאה אלף ולא על מליון ש"ח כמו שיניב תובע אותה? טהוניה לקחה לו את כל הכסף, היא הייתה חייבת לשוק האפור מאות אלפים. יש קבלות ויש הוכחות ויש הכל. היא אפילו לא יודעת לאן היא מכניסה את עצמה".

לסיכום כתבה: "התביעה שלה היא בדיחה כי ההלם שיהיה לה בבית המשפט יגרום לה להבין שעשתה את טעות חייה. ובשביל פרסום של 2 דקות זה לא שווה את מה שהיא הולכת לעבור… אספר לך עוד משהו קטן? אני מוכנה לשלם כל סכום שבעולם כדי שכל מדינת ישראל תראה את מה שיש לנו בידיים וכל מה שעשתה… אני מבטיחה לך שכל התמונה הולכת להשתנות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן