אסי עזר ורותם סלע והפקת "נינג'ה ישראל" שיקרו לכם בפרצוף בלי בושה

כל הבנות הצטלמו במסלול הגברים ואף אחת מהן לא עברה אותו אבל הכישלון של הנשים בתוכנית לא שודר, והן הוזמנו שוב על ידי ההפקה לנסות להתחרות במסלול חדש וקל יותר

הכתב ערן סוויסה חשף שמה שראינו על המרקע לא היה מה שבאמת קרה. גורם מסר לו: ״אתה צריך להבין שמבחינת המשתתפים זו תחרות ספורט. זו לא תוכנית ריאליטי שצריך לעשות מניפולציות כדי להשאיר מתמודדים, או להחזיר נשים רק כדי שיהיה להם פרומו טוב עם העצמה כאשר בפועל כולן שם התרסקו״.

גורם אחר אמר: "ביום המקצה המקורי של תום שקד, במקצה הגברים כביכול, הודיעו לה שיהיה מקצה נשים ושדוחים אותה ליום אחר. היא בכל זאת התעקשה להתמודד וההפקה אפשרה לה לעלות. היא נפלה במכשול רביעי, שהיה סופר קשה באותו יום, ובכל זאת היא עשתה אותו בזמן מעולה ודורגה במקום הרביעי. מה שאומר שהיא היתה עולה לחצי הגמר בכל מקרה ללא עזרה של מקצה נשים. ובכל זאת החליטו לגנוז".

המשתתפת אמור פז אמרה:  "אני חייבת להישאר נאמנה לאמת שלי, וזו האמת שהובילה אותי לא להשתתף בעונה הרביעית. הגעתי הכי נחושה, אבל המטרה לא מקדשת של האמצעים. ההפקה מחפשת כותרות, אבל האמת טיפה יותר מורכבת. מישהו בהפקה חושב שבנות שנופלות למים זה משהו שצריך להתבייש בו ולחתוך בעריכה, בניגוד לבנים שנופלים שוב. ההפקה מחפשת כותרות כל עונה וזה בסדר, אבל 'ההיסטוריה' לא בהכרח קורעת כל שנה".

מהפקת "נינג'ה ישראל" נמסר: "סוגיית הנשים ב'נינג׳ה' מעסיקה את צוות התוכנית מהעונה הראשונה, וכך גם בעולם, כשהמטרה היא עידוד השתתפות נשים בענף. חלק מהמתמודדות השתתפו בימי צילום קודמים ושולבו במקצי הגברים במוקדמות. בהמשך, הוחלט לאחר התייעצות עם הגורמים המקצועיים לייצר עבורן מקצה מוקדמות נפרד. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של הפורמט בארץ שהתקיים מקצה נשים, וכפי שראינו – הוא היה מאד מוצלח ואנחנו שמחים בהישגיהן של המתמודדות. מזמינים נשים נוספות להירשם, ממש בקרוב, לעונה הבאה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן