"תמיד ידעתי שהוא סוטה" ארז טל מגיב לראשונה לפרשת אסי עזר

בימים אלו ארז טל עובד על סרט חדש שיעסוק במצבו הרפואי של יגאל שילון. הסרט מיועד לשידור בשבועות הקרובים בקשת 12. יגאל שילון, מאנשי הטלוויזיה המצליחים במדינה יזכה לתהודה

ארז טל עובד בחודשים האחרונים על הסרט הדוקומנטרי הראשון שלו, שיחשוף את מצבו הרפואי של איש הטלוויזיה ויוצר "פספוסים" יגאל שילון בן ה- 75. הסרט ישים סוף לשמועות השונות, וידווח על מצבו הרפואי של אחד מאנשי הטלוויזיה הגדולים בישראל, שנעלם מהפרונט בשנים האחרונות, לאור מצבו הרפואי.

הסרט, שחושף את סיפורו האישי של יגאל שילון, ישודר כבר בשבועות הקרובים. יגאל שילון מוכר לקהל הרחב מתוכניתו "פספוסים" שמשודרת בהצלחה רבה כבר 8 שנים. השילוב בין יגאל שילון והצייר שי צ'רקה, הולידו את "שילונדע", אחת הפינות הפופולריות שמופיעות במוסף "7 לילות" של ידיעות אחרונות מדצמבר 1991, ולימים גם בשבועון "פנאי פלוס".

יגאל שילון הפך את הגדרות תשבצי ההיגיון היבשות לחידה מצוירת-קומוניקטיבית הרבה יותר, לא בהכרח פשוטה יותר, תוך ניסיון לשמור תמיד על חידה מחויכת שעונה ברוב המקרים על ההגדרה: "כותבים את זה אחרת אבל זה נשמע אותו הדבר". אז אם הצלחתם להבין ש"שילונדע" נגזר מהביטוי "שלא נדע" יש לכם סיכוי מצוין ליהנות מהמבחר המשעשע של חידות "שילונדע". ואין ספק שאם תעיינו בספר תוכלו ביתר קלות להצטרף למשפחה הגדלה והולכת של פותרי חידות ההיגיון.

מ"קשת" נמסר כי "בימים אלו ארז טל עובד על סרט חדש שיעסוק במצבו הרפואי של יגאל שילון. הסרט מיועד לשידור בשבועות הקרובים בקשת 12. יגאל שילון, מאנשי הטלוויזיה המצליחים במדינה, שתכניתו 'פספוסים' שברה שיאי צפייה, נעלם בשנים האחרונות מהעין הציבורית, לא בכדי. בסרט שנערך בימים אלה, שילון ישבור לראשונה שתיקה של למעלה משנתיים ויספר מה גרם לו להיעלם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן