מוות מצמרר במשפחה! טיילור מלכוב עברה חוויה קשה ומטלטת שהסתיימה בהלוויה

טיילור מלכוב סיכמה את החוויה מהריאליטי שנטלה בו חלק ולצערה גם חשפה שנאלצה להפרד מסבתא שלה במהלך צילומי התכנית – זה קרה כאשר היא חשפה את האובדן הכואב שחוותה בזמנו

מלכוב חוותה אובדן אותו דאגה לשמור הרחק מאור הזרקורים – עכשיו היא חשפה כי היא איבדה את סבתה רגע לפני הגמר הגדול של גולסטאריות. בפוסט שפירסמה ברשתות כתבה: "לא שיתפתי אותכם אז כי הכל היה כ"כ טרי ורגיש, אבל יומיים לפני הגמר שבת בלילה, אני מקבלת שיחה באמצע הטסטות שסבתא שלי נפטרה".

עוד ציינה: "לא יכולה להספיק להגיע אליה לבית החולים וכבר יודעת שיום אחרי יש הלוויה. הצלחתי לצאת מהצילומים להלוויה אבל היינו סט סגור ומסוגר ללא מבקרים בגלל הקורונה. ואז הייתה לי התלבטות האם אני יוצאת ולא חוזרת כי הכל היה כ"כ רגיש מבחינתי. אבל ידעתי שאין סיכוי כי כ"כ רציתי לסיים את החוויה הזאת כמו שנלחמתי כל הדרך , ויודעת שהיא הסתכלה עליי מלמעלה ותמכה בי".

כל זה קרה כאשר רק לפני יומיים הכוכבת הצעירה הגיעה לערב שכולו רוח נשית ואלכוהול, אבל סבלה מתקלת מלתחה מצערת שנגרמה כתוצאה מעין רעה. זה קרה כאשר  נערכה הקרנה חגיגית של פרק הגמר בביתה של אורטל עמר. המתמודדות הגיעו להנות מאלכוהול, נשנושים וחברה טובה אולם מי שגנבה את ההצגה הייתה מלכוב הצעירה, ששברה את העקב של המגפיים שלה כשהגיעה לאירוע החגיגי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן