שלומי שבת שוב נדבק בקורונה ומרגיש לא טוב

לאחר שלא חש בטוב, שלומי שבת בן ה-66 עבר בדיקת קורונה ויצא חיובי לנגיף. כזכור, לפני שנה נדבק לראשונה ואושפז בבית החולים לאחר שחש ברע. עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של שלומי שבת מסר תגובה

הזמר שלומי שבת נדבק בנגיף הקורונה בפעם השנייה. מטעמו של הזמר בן ה-67 נמסר כי "שלומי‬⁩ ⁦‪שבת‬⁩ לא חש בטוב בימים האחרונים והרגיש חולשה, בעקבות כך ביצע בדיקת קורונה והתגלה כחיובי, מצבו טוב והוא נמצא בביתו". שבת נדבק בנגיף בפעם הראשונה בספטמבר 2020 ואושפז בבית החולים בילינסון, שם שהה כשלושה שבועות.

 במסיבת עיתונאים וירטואלית שקיים מביתו כשבוע וחצי לאחר השחרור מאשפוז, כשהוא עדיין מחובר לחמצן, הוא תיאר את ההידרדרות שחלה במצבו במהלך האשפוז: "באו אלי הרופאים להגיד לי שלוקחים אותי לטיפול נמרץ. זה היה ליל הושענא רבה, לילה מאוד חשוב ביהדות, בתורה, לילה שמתפללים בו. אני פחדתי מהמילים 'טיפול נמרץ', כמו שאתה מפחד שיגידו לך לשיר בקיסריה. ניצלתי את זה שהרופא אוהב אותי, שהוא מעריץ שלי. אמרתי לו 'אני מתחנן לפניך, תן לי רק כמה שעות, ובבוקר אלך לטיפול נמרץ'".

"ואז, כמו באגדות, הרגשתי שעם שלם מתפלל בשבילי. גם שלחו לי סרטונים שמתפללים. בבוקר הוא הגיע אליי, ורואים שהסטורציה למעלה, הדופק בסדר. זה אומנם שלומי שבת, אבל בגוף אחר. ואז הוא אמר 'יופי, אנחנו נחכה עם זה'". הזמר סיפר עוד לעיתונאים: "תמיד הכניסו לי לראש שאני צריך לשמור כי אני בדרגת סיכון – ובסוף זה אכן קרה לי. מאוד מאוד פחדתי. בשעות האלה שהייתי בודד בחדר, היחידי שראיתי מולי היה בורא עולם ואיתו דיברתי. שם בעצם הבנתי שאתה כזה קטן. זה לא משנה – כולנו אותו דבר. זה מכניס אותך לפרופורציות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן