מצבה של השחקנית רבקה מיכאלי בת ה-83 שנמצאה חיובית לקורונה קשה

השחקנית והקומיקאית נמצאה חיובית לקורונה והיא מצויה בבידוד בביתה. רבקה מיכאלי חשה בטוב ומסרה: "תסמינים די חיוורים כמו נזלת וברכיים, שהיה לי גם קודם אבל יותר עוצמתי".

רבקה מיכאלי בת ה-83 נמצאה חיובית לקורונה והיא אמרה בנושא: "מי שבאמת חולה זה בעלי ולו אני דואגת. הוא בבית. אין לי את הלוקסוס להתפנק. התחסנתי ארבע פעמים, החיסון הרביעי היה לפני 4-5 ימים, יכול להיות שבגלל זה אני מקוררת"

עוד אמרה: "יש לי תסמינים די חיוורים כמו נזלת וברכיים, שהיה לי גם קודם אבל יותר עוצמתי". כידוע, מיכאלי משחקת בימים אלו בהצגה "הגלולה" בתיאטרון בית ליסין לצד מרב פלדמן ושלמה וישינסקי. בנוסף היא הייתה אמורה להשתתף במופע לזכרו של הפזמונאי המנוח יורם טהרלב.

המופע אמור היה להתקיים ביום שישי הקרוב בתיאטרון הבימה אבל נדחה.  "אני מרגישה בסדר. מצבי בנאלי. תסמינים די חיוורים כמו נזלת וברכיים, שהיה לי גם קודם אבל יותר עוצמתי. מי שבאמת חולה זה בעלי ולו אני דואגת. הוא בבית. אין לי את הלוקסוס להתפנק. התחסנתי ארבע פעמים, החיסון הרביעי היה לפני 4-5 ימים, יכול להיות שבגלל זה אני מקבלת את זה בקלות. בעלי לא הספיק להגיע לחיסון הרביעי ולכן הוא חוטף את זה קשה".

צילום: צביקה טישלר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן