איזה בלאגן!!! דניאל דורשת מאייל גולן 6 מיליון שקל ואתם לא תאמינו למה!!!

אורטל מגיבה על ההסכם שנחשף בין אייל לדניאל. מיליון השקלים פיצוי להם זכתה דניאל השאירו אותה מופתעת מאד , מה היה לעמר להגיד בנושא? ומה בדיוק מופיע בהסכם שלה מול תבורי?

בימים אלו אורטל עמר, שמתחזקת סטטוס של רווקה נחשקת מאז שהפרידה כוחות באופן סופי עם אבי בנה הבכור, בן אל תבורי,  גילתה את הסכומים הגדולים בהסכם שנחשף בין אייל לדניאל. מיליון השקלים פיצוי להם זכתה דניאל השאירו אותה מופתעת מאד , מה היה לעמר להגיד בנושא?

היא אמרה: "הסכם גירושין זה משהו שנעשה בדלתיים סגורות, לא אמורים לפתוח אותו כי יש ילד באמצע". בלי קשר היא הוסיפה: "חשוב לי לקום בבוקר ושתהיה לי עבודה מסודרת. אני יכולה לשבת בבתי קפה עם חברות ולהתפרנס משת"פים באינסטגרם ומהשקות, ללכת לאודישנים ולחכות להזמנה לריאליטי, אבל זה לא מעניין אותי. אני רוצה לקום בבוקר ושיהיו לי מחויבויות מקצועיות ויעדים"

לסיכום אמרה: "אני רואה את עצמי ממשיכה להתפתח בטלוויזיה. אני חלק מצוות המנחים בתוכנית הבוקר של קשת. אני יושבת ליד ניב רסקין וגם מגישה תוכנית מוזיקה ברדיו ירושלים עם ירון אילן. בכל פעם שאני במשרדי קשת אני דופקת על הדלת של חיליק שריר, סמנכ"ל התוכניות, ומזכירה לו שאני טובה בהנחיה ורוצה להתקדם. זה לא קורה הרבה בטלוויזיה שמקדמים מישהי עם גון העור שלי. אופירה אסייג היא כרגע האישה היחידה שיושבת בפריים טיים ומביאה משהו יותר עממי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן