אדל בספלוב זכתה ב-70 אלף שקל בתביעה נגד אתר "מאקו"

אדל בספלוב זכתה בתביעה שהגישה לפני כשלוש שנים נגד אתר מאקו ותזכה לפיצוי שמן בגובה של שבעים אלף שקלים – כל הפרטים בפנים

אדל בספלוב  תזכה לפיצוי שמן בגובה של שבעים אלף שקלים אחרי  פרסום ידיעה שפגעה בפרטיותה – עקב כך היא תזכה לפיצוי בשווי כולל של שבעים אלף שקלים, שכוללים גם הוצאות משפט ושכר טרחה לעורכת הדין שייצגה אותה במאבק. היא סיפרה: "לפני שלוש שנים גיליתי על ההריון עם שייה. לאחר מספר חודשים, גיליתי שליד שייה יש קריש דם שמאיים על ההריון. נתנו להריון הזה 50% להצליח ולכן באותה תקופה לא רציתי לפרסם כי לא ידעתי אם להמשיך".

עוד אמרה: "אני חייבת לציין שכל הכתבים ועמודי הבידור מאוד כיבדו את פרטיותי חוץ ממאקו סלבס, ללא כל התחשבות וכמובן ללא פחד – הם פרסמו על ההריון שלי. אני, ללא כל פחד כי איך לומר, אני מעולם לא פחדתי שעמוד בידור או אתר יפסיקו לפרסם אותי הלכתי ותבעתי אותם. שלוש שנים שנלחמתי על הפרטיות שלי, שלוש שנים שכל הזמן ריחפה מעליי הידיעה שמאקו לא יפרסמו אותי. חבל שמאקו לא מכירים אותי כי אני לא מחפשת פרסום בשום סיטואציה".

לסיכום ציינה: "עובדה שגם אתם, קהל העוקבים שלי, לא ידעתם על מה שמתחרש מאחורי הקלעים. לא עניין אותי שמאקו סלבס לא יפרסמו אותי, עניין אותי לגרום לאותם כתבים להבין שקודם כל זאת פרטיות האישה ואנחנו הנשים נחליט מתי לפרסם דברים שקשורים בבריאות שלנו. אמשיך ואגיד שאני לא מפחדת ולעולם לא פחדתי שעמוד כזה או אחר יפסיק לפרסם אותי. תמיד זה אינטרס של שני הצדדים: אני צריכה אותם והם צריכים אותי. במקרה הזה, לא משנה כמה תהליכי גישור עברנו והמון ניסיונות להסביר לי כמה התביעה שלי היא חלשה ולא מגיע לי כלום, עדיין נלחמתי והנה התוצאה: ניצחתי וניצחתי בגדול! אני מקווה ילמד את כולנו שיש לנו פרטיות למרות שאנחנו מפורסמות ומותר לנו להחליט מתי ואיך לפרסם דברים שקשורים אלינו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן