עדי כהן מ"אקס פקטור" נגד נטע ברזילי: "קנאית ורעה עשית הכל להעיף אותי"

עדי כהן שהודחה מאקס פקטור היתה מאוכזבת מההחלטה של נטע בריזלי להדיח אותה -הגולשים ברשת לקחו את זה הרבה יותר רחוק – מה היה לה לומר להם אחרי המתקפה?

לאחר שהודחה כתבה עדי כהן: "אני נפעמת ונרגשת מהאהבה שאני מקבלת אחרי הפרק. שום דבר לא נעלם מעיניכם ומעינכן. אתם מציפים אותי בהודעות משמחות, מרגשות, כועסות, מצחיקות ומעצימות. אני כל כך שמחה שהייתה לי שוב הזדמנות להגיע אליכם הקהל, לגעת בכם שוב. זה שווה הכל. מודה על הזכות להביא לפריים טיים מסר שלדעתי הוא חשוב מאין כמוהו, עם שיר שהוא בנשמתי. תודה חמה מהלב לכל מי שטרח לכתוב לי, לתייג ולפרגן. אתם לא מבינים כמה זה מעצים ומחזק אותי. פשוט תודה".

עוד כתבה: "אני נפעמת ונרגשת מהאהבה שאני מקבלת אחרי הפרק של אתמול. שום דבר לא נעלם מעיניכם ומעינכן. אתם מציפים אותי בהודעות משמחות, מרגשות, כועסות, מצחיקות, מעצימות. כל כך שמחה שהייתה לי שוב הזדמנות להגיע אליכם הקהל, לגעת בכם שוב. זה שווה הכל. מודה על הזכות להביא לפריים טיים מסר שלדעתי הוא חשוב מאין כמוהו, עם שיר שהוא בנשמתי. תודה חמה מהלב לכל מי שטרח לכתוב לי ,לתייג , לפרגן. אתם לא מבינים כמה זה מעצים ומחזק אותי".

מעריציה של כהן תקפו את ברזילי. "מלכה! אל תתני לאף שופטת קנאית ועלובה להוריד מערכך" כתב גולש אחד, ואילו אחרת הוסיפה "אם השיפוט היה אובייקטיבי, היית ממשיכה". כהן מסרה בתגובה: "אלי בעלי היקר רודף צדק, וכמו שאתם מתארים לעצמכם גם ישב וראה הכול בלי עריכות, לכן הגיב בדרכו המיוחדת. אני מאוד שלמה ושמחה על הביצוע ועל המסר החשוב שהעברתי. מאז השידור הקהל מציף אותי באהבה עצומה והרבה הערכה, כנראה ששום דבר לא נעלם מעיניהם של הצופים וזה הכי מרגש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן