דרמה בערוץ 13!!! התוכנית "האח הגדול" יורדת מהמסך אחרי 14 שנה!!!

העונה הבאה של האח הגדול התחילה בתהליך הליהוקים ולצורך כך גייסו למשימה את אסף גרינבוים, המלהק הראשי, אבל הוא החליט להתפטר מוקדם מהצפוי

אסף גרינבוים שכבר עמד מאחורי תפקיד המלהק הראשי של התוכנית בעבר החליט לעזוב את ההפקה. כל זה קורה אחרי חודשיים וחצי מהמינוי המחודש שלו בדיוק בתקופה הפקת האח הגדול נמצאת בתהליכי הכנה לקראת העונה הבאה שצפויה לעלות בפסח. כזכור, לאחר כישלון ברייטינג אחרי עוד עונת סלבס, באח הגדול משנים כיוון ויאיישו את הבית עם משתתפים אנונימיים, כמו בעונות הראשונות והמוצלחות של הפורמט בארץ.

אז כזכור רצו לתודעה שי חי, בובליל, שפרה, דנה רון ועוד. העונה תחשב לקיצונית ודרמטית לפי מידע שהגיע לפורטל עומרי חיון בהפקה רוצים לרתק את הצופים ולחזור לתחושה של העונות הראשונות ומתכוונים ללהק דמויות צבעוניות במיוחד שיכנסו ללב של הצופים כמו בובליל אלירז שדה ואחרים. העונה הזאת תערך ארבעה חודשים ברצף בשידור חי.

ברשת רצו בשעות האחרונות שמועות שהמנחה של הריאליטי – גיא זוארץ יעזוב את התוכנית בגל לוח זמנים צפוף אבל פורטל עומרי חיון בדק את הפרטים וזוארץ ינחה גם את העונה החדשה של התוכנית שתתחיל במאי . בעונה האחרונה השתתפו משתתפי VIP, דבר שלא הוכיח את עצמו ברייטינג, וגרם לעונה מאכזבת במיוחד. כעת, באח החליטו לחזור לפורמט של העונות הראשונות של התוכנית בארץ, וללהק משתתפים אנונימיים לחלוטין. הדבר אולי יפתח את התוכנית לקהל נוסף, שלא מעוניין בעוד עונות VIP חסרות מפורסמים אמיתיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן