גבר חדש? אחרי שנפגשו בבית המשפט דניאל גרינברג הורידה את טבעת הנישואין של אייל גולן

מאז ההכרזה על הגירושים, דניאל גרינברג המשיכה לתפקד ברשתות החברתיות ובכל סטורי שהעלתה טבעת היהלום שלה  כיכבה. עכשיו היא נפרדה ממנה סופית ובכך חתמה את הפרק של בחיים עם הזמר

דניאל גרינברג ואייל גולן התקדמו בתחילת השבוע צעד נוסף לקראת גירושים רשמיים, אבל אז עוד היהלום שעל האצבע שלה היה. אמש מה שקרה הוא זה שטבעת האירוסים וטבעת הנישואים כבר לא היו שם האם השמועות על גבר חדש בחיייה נכונות? הכל התחיל לפני חמישה חודשים, אז דווח שדניאל כבר מחכה עם המזוודות ארוזות עד לרגע שבו תלד את בנה השני, רון.

מפה לשם היא עזבה את הביתה ולאחרונה השניים חתמו על הסכם גירושים כאשר בסוף השבוע דניאל עברה לגור בדירה משלה. כמובן שהיא לקחה את רון ומיאל לגן הילדים  ברחובות אבל ההורים ראו שאין לה טבעות על הידיים כבר ומיהרו לדווח על כך לתקשורת.

בפעם הבאה שהיא מעלה תמונה לאינסטגרם – וודאי תבחינו בהעדרה של הטבעת. היא אמרה: "אני יודעת שלרובכם זה מוזר, וגם לנו האמת. היום אייל ואני חתמנו על צעד נוסף, ואנחנו עדיין מחבקים, חברים ואוהבים. פרידות זה לא דבר פשוט ובטח שלא גירושים, אבל אנחנו נמשיך להיות חברים קרובים עבור הילדים שלנו כי הם כל העולם שלנו ולמענם נעשה הכל. בחרנו לשתף אתכם על מנת לשלול שיח לא מדויק כזה או אחר על חיינו האישיים וכמו דף פתוח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן