סערה בתעשייה!! רותם סלע יוצאת למחלמה בגל גדות החברה הכי טובה שלה!!!

אחרי שנחשף שכרה של גל גדות, חשבנו ששום דבר לא יקח ממנה את הבכורה אבל מסתבר שרותם סלע בקט בשקט הביאה למהפך משלה. אז מי מבין השתיים מרוויחה יותר מפרסומות? התשובות כאן

רק לפני שבועיים וחצי שכרה של רותם סלע נחשף בתביעה שעלתה נגדה. הסכום המדבור הוא 2.5 מיליון שקל לשנה. לפי הדיווח של גיל משעלי ממאקו, רותם סלע היא שיאנית השכר מבין המפורסמות בישראל – בכך היא עקפה את גל גדות לאחר שנים שהייתה השיאנית בשכר ועמדה בראש מעל כולן בלי שום מאבק מאחור.

בבדיקה שערך הכתב התברר כי המהפך ארע לאחר שהגברים הרוויחו יותר מנשים באותם תפקידים ועוד הוא ציין כי גל גדות מרוויחה רק 2 מיל' ש"ח בשנה, חצי מיל' פחות מסלע הכוכבת. שכרה של גדות כפרזנטורית של חברת הכבלים עומד על כשני מיליון שקלים לשנה, וכאמור מדובר בשכר נמוך משכרה של סלע אשר נחשבת למנחה הכי עסוקה בטלוויזיה , עם הנחייה של  "הכוכב הבא" ו"נינג'ה ישראל".

מה עוד? השנה אמורה סלע לשחק בסדרת "בלאדי מורי" ולעומת זאת גל גדות משגשגת בחו"ל, הישראלית קוטפת קמפיינים במיליוני דולרים, כך שההובלה של סלע היא בישראל בלבד. הכתב ממאקו גם הזכיר את מדד הפרסומות האהובות והזכורות של מכון הסקרים והמחקר גיאוקרטוגרפיה וגלובס לפיו רותם סלע עקפה את גל גדות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן