אמאלהההה! אילנית לוי ואריאה התינוקת הקטנה בסרטון מתוקקקק!!!

ביתם של אילנית לוי ואלירז שדה ממשיכה לסחוף את הרשת כאשר מדובר בילדה בכורה לאב המאושר אלירז שדה, וילדה שלישית לאילנית, לה יש שני ילדים מנישואיה הראשונים לאייל גולן.

ההורים הגאים חושפים את ילדתם שוב פעם ונראה שהגולשים ברשת פשוט מתמוגגים, אז אחרי שאילנית שיתפה שאריאה עוזרת לה בנקיונות הבית,  ההורים המאושרים נהנים לשתף רגעים שמחים איתה ברשתות החברתיות וכעת אילנית עולה שלב ומרימה את הילדה גבוה גבוה.

כאמור, אריאה היא הילדה הבכורה לאב המאושר אלירז שדה, וילדה שלישית לאילנית, לה יש שני ילדים מנישואיה הראשונים לאייל גולן. עכשיו ההורים הגאים חושפים את ילדתם שוב פעם לרגל השנה החדשה. מדובר בילדה בכורה לאב המאושר אלירז שדה, וילדה שלישית לאילנית, לה יש שני ילדים מנישואיה הראשונים לאייל גולן. עכשיו ההורים הגאים חושפים את ילדתם שוב פעם. מאז שנולדה ועד עכשיו, ההורים המאושרים נהנו לשתף רגעים שמחים איתה.

מאז שנולדה ועד עכשיו, התינוקת המתוקה שזכתה לשם אריאה שדה, משתפת רגעים שמחים איתה ברשתות החברתיות. נראה כי אריאה כבר מספיק גדולה כדי שגם אנחנו נזכה ליהנות מהמתיקות, ואילנית העלתה מספר סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא חושפת את פניה. אי אפשר לפספס את הדימיון בין תווי פניה של אריאה לפניה של אמא שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן