מזעזע! השחקן היהודי הכי מפורסם בארץ ובעולם מת בפתאומיות וכל התעשייה שבורה!!!

בוב סאגט השחקן היהודי-אמריקני הלך אמש לעולמו בגיל 65. אתרי חדשות אמריקנים דיווחו כי סאגט נמצא ללא רוח חיים בחדר מלון באורלנדו שבפלורידה. נסיבות מותו עדיין אינן ידועות ונבדקות.

בוב סאגט, יליד העיר פילדלפיה, זכור בעיקר מתפקידו בסדרה הקומית הפופולרית "צער גידול בנות", ששודרה בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90. במקביל הגיש את התוכנית "סרטוני הבית המצחיקים ביותר באמריקה". בשנות ה-2000 היה סאגט ידוע בתפקידו כקול דמותו של טד מוסבי בסדרה הפופולרית "איך פגשתי את אמא".

פרט לתפקידיו בטלוויזיה, סאגט היה גם סטנדאפיסט ידוע. בתקופה האחרונה הוא היה בעיצומו של מסע הופעות סטנדאפ ברחבי ארה"ב, ובמוצאי שבת הופיע בעיר ג'קסונביל שבפלורידה. מדובר באבדה גדולה לעולם הטלוויזיה האמריקאית כאשר השחקן והקומיקאי בוב סאגט, מי שגילם את האבא בסדרה "צער גידול בנות", הלך לעולמו בגיל 65.

לדברי משפחתו והרשויות, הוא נמצא מת בחדר בבית מלון באורלנדו, פלורידה, לאחר הופעה. סיבת מותו של סגט אינה ברורה, אך המשטרה שהגיעה למקום לא מצאה ראיות לשימוש בסמים או לפלילים.  משפחתו אישרה את דבר מותו ומסרה: "הוא היה הכל בשבילנו ואנחנו רוצים שתדעו כמה הוא אהב את המעריצים שלו, להופיע מול קהל ולחבר בין אנשים מכל חלקי החברה בעזרת צחוק".  לאחר הופעה שערך בשבת, העלה פוסט באינסטגרם בו כתב כי "לא שמתי לב שהופעתי הלילה במשך שעתיים. חזרתי לעשות קומדיה כמו שעשיתי כשהיית בן 26. מצאתי את הקול החדש שלי ואני אוהב כל רגע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן