ביבי בהלם! תכירו את החברה החדשה והסודית של יאיר נתניהו – דוגמנית לוהטת!!!

בנו של ראש הממשלה לשעבר מנהל בחודשים האחרונים מערכת יחסים צמודה עם אישה צעירה ומהממת, שכבר הספיקה לפגוש את בני משפחתו. אז מי החדשה של נתניהו?

בשנים האחרונות הכרנו לא מעט נשים, מפורסמות יותר או פחות, שניהלו מערכות יחסים עם יאיר נתניהו. ב"וואלה סלבס" פרסמו שנתניהו לא ישן באלכסון כבר מספר חודשים ומבלה עם בחורה אמריקאית ממוצא יהודי.

תכירו את ברכה קטצוף, ילידת ניו יורק שמגיעה ממשפחה מסורתית. כיום קטצוף מתגוררת בתל אביב ומקורבים לבני הזוג סיפרו שמערכת היחסים ביניהם נראית רצינית. כמה רצינית? את יום הולדתה, שחל לפני כחודשיים, חגגה קטצוף בחיק משפחת נתניהו.

בתקופת הסגרים, קטצוף פתחה קבוצת פייסבוק בשם Corona Crush, שמטרתה לשדך בין זוגות בעולם שנמצא בסגר. "חשבתי על זה שאנשים תקועים בבית, מפוחדים ומחפשים דרכים לתקשר. כך הקהילה הזו התחילה", סיפרה ברכה בריאיון לאתר jewish unpacked.

חברה של קטצוף, שניסתה למצוא לה שידוך, תיארה אותה כ"הנסיכה של תל אביב, במקור מניו יורק ותפוסה כמעט תמיד. היא אוהבת לבשל, לארח, חמודה וסופר כיפית. אם אתם עוקבים אחריה, אתם כבר יודעים שהיא מכירה הרבה סלבריטאים, אבל היא צנועה מאוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן