זאת הסיבה האמיתית שבגללה מתה ג. יפית ומסתירים מכם!!!

יפית גרינברג, שמוכרת בשמה המסחרי ג. יפית, הלכה לעולמה אחרי מאבק במחלת הסרטן • יו"ר הדריקטוריון של חברת החדשות, תמי רוה, ספדה: "מודל נשי קלאסי – חברה מהסוג של פעם" • רני רהב: "הייתה מודל לחיקוי, אשת פירסום ותקשורת ענקית בדורה"

יפית גרינברג, המוכרת בעיקר בשמה המסחרי: ג. יפית, הלכה הבוקר (שלישי) לעולמה בגיל 70 אחרי מאבק במחלת הסרטן. היא הייתה הבעלים של קבוצת הפרסום: "ג. יפית תקשורת", המאגדת תחתיה את החברות: "ג. יפית בע"מ", "Gkids&young” “גלעד תדמית", "TRM", "Gimalaya", Big Big light","G Conversation" (העוסקת בקידום מכירות) ושליש ממשרד הפרסום ענבר מרחב ג'י. יו"ר הדריקטוריון של חברת החדשות של קשת 12, תמי רוה, ספדה: "מודל נשי קלאסי – חברה מהסוג של פעם".

גרינברג התפרסמה במיוחד בזכות כתבות וקמפיינים פרסומיים בהם היא ממליצה לרכוש מוצרים, בהתבסס על מחקרים ובדיקות שערכה. היא נחשבת למותג חזק בתחום הצרכנות ומתמחת בניהולם של מהלכי שיווק אתגריים: מינוף מותגים, שינויים בהרגלי הצריכה, שינוי ההתנהגות הצרכנית ומיצוב מחדש.

עם לקוחותיה נמנות מן החברות הגדולות בישראל: סנו, הוט, תנובה, שטראוס עלית, ישראכרט, שירותי בריאות כללית, סופר פארם, טרה ועוד. במהלך השנים פנתה ג. יפית גם לעסקי נדל"ן ועסקי השקעות. חברות בבעלותה בנו את פרויקט "אנטוקולסקי" בסגנון ה"באוהאוס", אחד הפרויקטים היוקרתיים בתל אביב. בשנת 2013 ניהלה ג. יפית מגעים עם רון לאודר כדי לרכוש את חלקו בערוץ 10 (30%). ביוני 2014 עמדה בראש קבוצת משקיעים שרכשה את רשת חנויות הספרים סטימצקי. בשנת 2017 השיקה ג. יפית את גרופיס. הום בשיתוף דנית ציון-דואן, בעלת משרד עו"ד בתחום הנדל"ן, ויוסי שניידר מומחה במיסוי ונדל"ן. מטרת המיזם היא להקל על התאגדות של קבוצות רכישה.

"היום יותר קשה. אז הייתי היחידה בתחום, היום יש המון. יש אינטרנט ובלוגים והיום כל אחד הוא סוג של עיתונאי", תיארה ג. יפית את השינוי בתחום הפרסום בריאיון למאקו ב-2014. "אין נוסחה מדויקת להצלחה, אחרת היינו כולנו עשירים. אבל יש לי כמה טיפים. ראשית, מזעור נזקים. לדוגמא, עסק חייב לעשות ביטוחים מתאימים כדי לא ליפול אם משלוח מתפקשש, או עסק שמתעסק בייבוא – לא להתחיל במשלוחים גדולים גם אם זה אומר להרוויח פחות אבל בטוח. שנית, לשים מטרה ולהסתכל קדימה, לעשות תכנית. ודבר נוסף, לדעת עם מי לעשות עסקים ולא להיות ראוותן. אני לא אוהבת ראוותנות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן