אילנית לוי ואלירז שדה חושפים לראשונה סרטון של ביתם התינוקת!! איזה מתוקה!!

חודשיים חלפו מאז שנולדה אריאה, ביתם של אילנית לוי ואלירז שדה. עד כה השניים הקפידו שלא לחשוף את פניה ברשתות החברתיות ולשמור על פרטיותה, אך היום הם נתנו לנו לראשונה הצצה לפניה של התינוקת המתוקה

לפני חודשיים וחצי אילנית לוי ילדה בת. מדובר בילדה בכורה לאב המאושר אלירז שדה, וילדה שלישית לאילנית, לה יש שני ילדים מנישואיה הראשונים לאייל גולן. עכשיו ההורים הגאים חושפים את ילדתם לראשונה.

התינוקת המתוקה זכתה לשם אריאה שדה. מאז שנולדה ועד עכשיו, ההורים המאושרים נהנו לשתף רגעים שמחים איתה ברשתות החברתיות, אך הקפידו שלא לחשוף את פניה, ולשמור על פרטיותם. כאמור, היום הם החליטו שאריאה כבר מספיק גדולה כדי שגם אנחנו נזכה להינות מהמתיקות, ואילנית העלתה מספר סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה, בה היא חושפת את פניה של התינוקת.

אי אפשר לפספס את הדימיון בין תווי פניה של אריאה לפניה של אמא אילנית, בלי עין הרע.אילנית שיתפה כבר ברשתות על סיפור הלידה המורכבת שעברה, שהתחילה בתור לידת ניתוח קיסרי, אך הלכה והסתבכה. לוי מצאה את עצמה מאושפזת תקופה לא קצרה, וחוזרת הביתה כשהיא לא מסוגלת לטפל בתינוקת שלה לבדה.

למרות זאת, אילנית מוכיחה שהכל קטן עליה, והיא חזרה לעבודה. אילנית מגישה בערוץ 12, וכבר אפשר לראות אותה שוב על מסכי הטלוויזיה. נאחל למשפחה הקטנה בריאות ושמחה, ושאריאה הקטנה תביא להם רק נחת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן