כבר נפרדו? מעיין מ"חתונה ממבט ראשון" במשבר ביחסים עם בן הזוג שלה!!!

חודש וחצי אחרי הפרידה מעומרי מעיין כבר יצאה עם יובל לוי, אדריכל בן 37, שגם לו יש כלב. עכשיו אתם מקבלים תמונה ראשונה שלהם ביחד והיא נראית מאושרת

יובל לוי ומעיין רובין מטפחים זוגיות יציבה הרחק מאור הזרקורים ונראה כי היא מאושרת מאד. כזכור, בפרק שבו עומרי קראוס ומעיין רובין נפרדו, הטיחה מעיין בעומרי שבכל פעם שנכבות המצלמות הוא הולך למקומות אחרים.

על פי מקורבים עם יובל לוי זה לא קורה בכלל אבל במבט לאחור מעיין הסבירה מה בדיוק קרה בעבר: "הוא רצה לפצות על החסך באמצעות מפגשים רבים עם חברים, מסיבות, משפחה. כל אחד נמצא כיום במקום אחר". על יובל אמרה: "בגלל שהיינו חייבים לשמור על סודיות, לא יכולנו לצאת החוצה לראות דירה ביחד. אבל זה לגמרי משהו שנמצא בתוכניות".

אומנם לא מדובר בזוגיות כל כך טרייה אך השניים נאלצו להסתתר מתחת לראדר בשביל לא להרוס לצופי חתונמי את המתח. היא אמרה:" די מהר העברנו את הדייטים לתוך הבית כי התוכנית עלתה והיינו צריכים לשמור את מערכת היחסים בסוד" סיפרה רובין וחשפה כי בתחילת הקשר לוי לא ידע על השתתפותה בתוכנית: "חיכיתי עם זה חודש וחצי עד שסיפרתי לו, פחדתי שהוא ייבהל ורציתי לראות שזה הולך למקום רציני".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן