אוהד בוזגלו ואלה אייבינדר מ"הישרדות" בזוגיות מאחורי הקלעים ומאוהבים בטירוף!!!

בראיון שערך בסוף השבוע דיבר מאמן עמישב פתח תקווה והשורד המודח על חבריו שבאי והסיכוי לקשר אמיתי עם אלה אייבינדר

אוהד בוזגלו העניק ראיון לספורט אחד ואמר על דודו אוואט: "כאיש ספורט, זה הדבר הראשון שחשבתי עליו כשגיליתי את הליהוקים. אוואט היה עם מאור (בוזגלו) בנבחרת ומבחינתי זה הבן אדם שחשבתי שאתחבר איתו הכי מהר כי באנו מאותו רקע. חשבתי שנכבד אחד את השני על אוטומט. ראיתי את רגב ואסי העונה הקודמת, שאלתי את אחי מאור על דודו והוא אמר שהוא בחור מצחיק מאד בחדר ההלבשה, אז חשבתי שנהיה "בסטיז"".

עוד אמר: "זה קטע, כי כשהתחיל המשחק ובחרו בדודו כמנהיג, ליה הסתכלה עליי עם העיניים וסימנה לי ללכת איתה אבל לי לא היה ספק שאני הולך לאוואט. הוא האכזבה הכי גדולה שלי במשחק. למרות שהוא לא הצביע לי, הוא היה הגורם העיקרי לבגידה של הברית שלי בי. הבנתי שהוא זה שערער את הברית ואמר להם כל הזמן 'הוא לא עובר לי בגרון"'.

"דודו הוא הראשון שעשיתי איתו ברית, היינו ביחד כל היום והוא אפילו ישן לי על היד וצחקנו. מה שקרה בפועל, אתה מצפה שבן ברית יגן עלייך והוא לא היה שם בשבילי. יצא לנו להיפגש, לדבר ולהתווכח על זה. הוא איכזב אותי. ראיתי בו מנהיג ואישיות דעתנית וגם פה הוא איכזב אותי, הוא קיבל מאיתנו את התואר מנהיג אבל הוא העביר את התואר לג'קי. כל דבר שהוא עשה היה דרך ג'קי והעובדה שהוא נתן לה את השרשת, סימלה את כל המשחק שלו בהישרדות. הוא מתבטל בפניה, נותן לה להוביל ובעצם אין לו שום סיי משמעותי. עדיין הוא בחור נחמד עם חוש הומור, אבל אכזבה גם ברמה האישית וגם המשחקית".

על אלה אייבינדר: "ברמת הנוחיות אני מעדיף את פאני, אבל אני מת על אלה. אני גם אוהב לתפעל את הסובבים אותי כמו אלה. היא עד היום מתפעלת אותי ומוציאה ממני הרבה אנרגיה. אני מת עליה. היא הכי מצחיקה והכי אהובה.היא מוציאה מהפה מינימום מילים ומקבלת מקסימום אמפתיה מכולם. חזרנו לארץ והיינו תקופה לא מבוטלת ביחד. היינו באינטרקציה אבל הבהרתי לה מלכתחילה שלא תהיה זוגיות. אנחנו ביחסים טובים עד היום. היה קשר רומנטי עם אלה על האי וגם בארץ. היום אנחנו חברים ממש טובים. היא הבינה את סגנון החיים שלי וזה לא גרם לה לאהוב אותי פחות. אני לא יכול להעניק לה את מה שהיא רוצה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן