הלם הלם הלם! הדס ושי מ"חתונה ממבט ראשון" נפרדו כשהמצלמות כבו??!!!

שי והדס מחתונמי נפרדו תקופה קצרה מאד אחרי סוף הצילומים ואת האמת? זה היה באוויר הרבה מאד זמן, כבר אחרי שהספקנו להכיר אותם בהתחלה

מיד אחרי האירוע של החתונה אמרה הדס כי "לא היה את הקליק" וגרמה לחברות שלה ולקרובים להבין שזה לא זה. בכל אופן, נראה כי העונה להפקה הלך פחות טוב ואף זוג לא המשיך באמת הלאה ביחד, כולל כמובן שי והדס מחתונמי שנפרדו תקופה קצרה מאד אחרי סוף הצילומים.

כאמור, זה היה באוויר הרבה מאד זמן, כבר אחרי שהספקנו להכיר אותם בהתחלה וגם ברשת התגובות עליה היו די כואבות כאשר אחת כתבה: "מדובר בבחורה ממורמרת שהחיים לא לימדו אותה מה זה לאהוב. אנשים באים לתוכנית ובראש הם בסרט הוליוודי של אהבה ממבט ראשון, סיפורי סינדרלה והנסיך ולא כל התחלה היא קשה, לצערי רובם מסוכסכים עם עצמם הם צריכים פסיכיאטר ולא חתן".

השניים שודכו למרות שנראה שהדס לא ממש בעניין של שי. שי מצידו, המשיך להתנהג כמו ג'נטלמן לאורך כל התוכנית, למרות הדחייה, דבר שהביא איתו ביקורות רבות על התנהגותו בסיטואציה. הוא אמר: "לא הייתי משנה שום דבר. בראייה שלי, התנהגתי אליה כמו שגבר צריך להתנהג לאישה. אם יש כאלה שאומרים שזה מוריד מכבודי, אז שידעו שאני מוכן לוותר על האגו שלי בשביל שזה יעבוד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן