הלםםםם! חשיפה!? דניאל גרינברג ואייל גולן שוב פעם בהריון???

מקרובים לזוג אמרו שהיעד הוא עשרה ילדים אבל דניאל רוצה בשנה הקרובה להתמקד קצת בילדים הקטנים ובעצמה לכן היא מבקשת לעשות הפסקה מהריונות

אייל גולן ודניאל גרינברג החליטו להפסיק להכנס להריונות והם לא מתכוונים להביא כרגע עוד ילדים  – הם רוצים קצת שקט ומנוחה לדניאל שעברה את זה במשך שנתיים. דניאל עצמה אישרה את הדברים לאחרונה וכעת היא תתמקד בגידול ילדיה.

היא חשפה זאת כאשר אמרה: "תמיד רציתי להיות אמא צעירה, ולא ילד אחד או שניים, אני רוצה ארבעה. זה לא היה קל בהתחלה. זה לא שחזרתי מבית חולים ובום, אני אמא. לקחתי את הכל על עצמי, הכל היה לי חדש, הגוף כואב וזה סוג של טראומה, ונשים צריכות להרגיש בנוח לבקש עזרה במיוחד כשהן רק הופכות לאמהות. אני יכולה לשתף שלי הייתה חוויה פחות נעימה אחרי הלידה, והייתי בדיכאון אחרי לידה".

עוד אמרה: "אין לך סבלנות, את בוכה מחוסר כוח, ואת מסתכלת עליה ואומרת: 'היא שלך לכל החיים'. אין להתקשר לאמא שלה ולבקש שיבואו לקחת אותה, את צריכה להתמודד. את עייפה, כאובה, קמה בלילה, ולי היה קשה לבקש עזרה. הרגשתי שאם אני אבקש עזרה אני לא טובה מספיק, והבנתי שאני חייבת לבקש כדי להחזיר לעצמי את השקט שלי. היום אני מאחורי זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן