ביקורת הדור הבא: יותר משעמם מהבית הריק של האח הגדול

פסולת, אשפה או זבל, הם חומרים ומוצרים בלתי רצויים, שיש להיפטר מהם.  במקרה של 24/7 רצוי כמה שיותר מהר. כן, גם אני ישבתי בציפייה לריאליטי המדובר "הדור הבא 24/7" והאמת היא כגודל הציפייה כך גודל האכזבה. אפשר לדעת מה זה לעזאזל?

ייסלחו לי קברניטי ערוץ 10 שהשקיעו מילוני שקלים בריאליטי הרדוד הזה, אבל אפילו בימים השחורים של ערוץ 20, בתקופה המתה של העונה השלישית והכושלת של האח הגדול היה יותר מעניין מזה.  כל הבאז המקדים, הפרומאים המרתקים והמבטיחים, בשביל מה? בשביל חבורה של פוסטמות שנכנסות לוילה ומחפשות אהבה?  העיקר טל ברמן מבטיח "בנות שלא נראו מעולם בריאליטי. כולן יפות וחכמות".

רק חסרה שרון איילון  מ"קחי אותי שרון" ואפשר לחזור לשנת 2000. ממתי עושים ריאליטי שיש בו כוכב אחד? לא סיכמנו כבר שזה לא עובד? איתן חמוד וחתיך, אבל להפוך אותו לסמל של המדינה למשך שלושה חודשים? זה הולך להיות לועס כמו מסטיק משעמם.  לא הייתי נותן לו יותר מ-5 הדחות בהאח הגדול.

בנות התוכנית, רובן לקוחות מתחקרניות בכל מני תוכנית או קשורות לתעשייה או קשורות לערוץ 10 או עבדו בעבר בחברת ההפקה של ריאליטי כזה או אחר. למה בדיוק הן צריכות טלפונים בבית? בשביל להוכיח כמה זה לא האח הגדול? האמת זה לא האח הגדול. וכן, דאגתם בערוץ לחפור לנו שזה לא כמו האח הגדול ומדובר בפורמט מקורי. אבל, בדיוק כמו האח הגדול יש וילה,יש מנחים-אחד מהם גיי קליל (אביעד קיסוס) והשני רציני ובוגר (טל ברמן). זה  הכי אסי עזר וארז טל. שידור חי 24/7 וילה מפוארת ומה קבלנו בתכלס? כלום.

הרווק גרסת 2011. בגרסת 2010 זה לא עבד אז למה עכשיו כן? ולמה לעזאזל נכנסו ארבע חברים איתו? כמה פתטי הם יכולים להיות? זה כמו שהוא יתחל עם חברה בבר ואז הוא יגיד לה תכירי זה החבר שלי. מרחם על החברים האלה.

הסוד של המתמודדת מיכל (שהיא אחותו הקטנה והנשואה של אורבך), שמתחזה לרווקה, הוא דה ז'ה וו לידידה של גיא גיאור שנכנסה במהלך העונה ברווק. גם לא מובן הקטע שאם איתן לא יבחר את הבחורה בה יבחר הקהל, אז מיליון השקלים יילכו לבחורה שהקהל כן בחר בה. בשביל מה זה טוב?

אז אולי אני ממהר לקטול את הדור הבא אבל אני מאוכזב. הפרומאים לתוכנית היו כל כך גדולים וכל כך מסקרנים שלבסוף קבלנו את אלה מוייפ אאוט. לדעתי הם לא הכי להיט להנחות את הריאליטי הגדול של הערוץ ואם שם הם לא עבדו טוב אז למה שבדור הבא זה כן יעבוד?

לסיכום, יותר מדי בנות על גבר אחד שגם הוא לא כזה מרתק. סלחו לי אבל אני צריך יותר מזה, לא באמת באתי לראות אהבה. באתי לראות עצבים, כעס, רגשות, שיחות. את שלב הטלנובלות עברנו ולא בא לי לחזור לסצנות קינאה. לא בשביל זה באתי. כרגע אני הולך.

למרות האמור לעיל, ליהי רום (25, סטודנטית למדעי המדינה מושב רמות השבים, בין הוד השרון לרעננה) היא היחידה הנורמלית שם.

>> חשיפה: איתן והמתמודדת קרן שחם יצאו בעבר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן