פוטרה??? קשת 12 תסלק את אופירה אסייג מהפנאל בעונה הבאה של "הזמר במסכה" ??!

אופירה אסייג פוטרה או חתמה בקשת 12 על השתתפות שלה בעונה נוספת של הזמר במסכה? היא השופטת המרכזית בתוכנית שמושכת את תשומת הלב של הצופים והשופטים.

הזמר במסיכה ממשיך לייצר כותרות ואחרי שגילינו את שחר פאר וגרוטו, אפשר לבשר לכם כי אופירה אסייג חתמה על חוזה השתתפות שלה בעונה נוספת של הזמר במסכה. היא השופטת המרכזית בתוכנית שמושכת את תשומת הלב של הצופים והשופטים לכן נבחרה לעונה נוספת ונראה כי שני הצדדים מרוצים.

למרות החתימה על השתתפות בעונה נוספת אופירה אסייג התמודדה עם שמועות על פיטורים מהתוכנית המדוברת אבל עכשיו אנחנו חושפים שזה היה רק שמועות. רק לאחרונה היא נבחרה ביחד עם עמוס תמם, מושיק רוט, עדן אלנה וקים אור אזולאי להוביל את קמפיין הפרסום ל- Poalim Wonder – תוכנית הנאמנות החדשה של אחד הבנקים הגדולים בארץ. במסגרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פובליסיס one, צולם סרטון הומוריסטי ובו עמוס תמם מגייס את נבחרת המומחים להטבות.

אחרי שתמם אוסף את נבחרת המומחים הוא שולח אותם למשימה החשובה שלהם והיא לאתר את ההטבות – כל אחד בתחומו: אופירה אסייג – המומחית להטבות בתחום בילוי משפחתי ונופשים, מושיק רוט – המומחה להטבות בתחום קולינריה ואוכל וכדומה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן