אירוע דרמטי!! שמעתם מה קרה לאילנית לוי ולבן שלה ליאם גולן???

ליאם גולן חוגג 18 וההורים שלו בירכו אותו בענק ברשתות – התגובות החמות לא איחרו לבוא ונראה כי הולכת להיות לבחור יום הולדת שמחה במיוחד

בפוסט שהעלתה אילנית לוי היא כתבה: "לחבק אותך בפעם הראשונה זאת הייתה חוויה שאין שווה או דומה לה ומאז לא הפסקתי. אלוהים איך גדלת לי ככה, מתינוק לילד,לנער והנה אתה כבר גבר!! למרות שאין לך ברירה, תמיד תהיה גור של אמא. כשהיית קטן לקחתי אותך ואת אחותך איתי לכל מקום והחברות שלי תמיד צחקו ואמרו לי ״יש לך מלא זמן עד שיגדלו,קחי קצת אוויר״. אבל אני ידעתי שיש לי רק 18 שנה לגדל, לחנך, ולהפנים ערכים. ידעתי שהן יעברו כל כך מהר,שזה מפחיד. וצדקתי".

"מסתכלת עליך ומנסה להבין, הקטנצ׳יק ההוא זה אתה? אז כן, ועליי להשלים עם העובדה, שלזמן יש כזאת חוצפה לרוץ כל כך מהר, הרי עבר רק רגע. אבל רגע ועוד אחד מצטרפים לכל כך הרבה רגעים והנה אתה כבר בן 18".

אייל גולן הוסיף: "ליאם שלי, ילד שלי, בני הבכור..אני לא מאמין שאתה כבר בן 18. אני זוכר את הרגע שנולדת והפכת אותי לאבא בפעם הראשונה, תינוק קטן עם עיניים זורחות שמילאו לי את הלב באושר ואהבה שמעולם לא הכרתי. איך השנים עברו כל כך מהר, רואה אותך גדל מול עיניי והופך מילד לנער ועכשיו לגבר, גבר שבגברים שבקרוב גם הופך להיות חייל בצה״ל.

"כמה אני גאה בך ילד שלי, בערכים שלך, במי שאתה, בזה שלא משנה מה קורה סביבך תמיד אתה יודע לשמור על הצניעות שלך, על הרגישות ומנגד להיות חזק מול כל דבר שקורה ולהיות סלע איתן לאחים שלך ואפילו לי. אתה הבן הכי מושלם שיכלתי לבקש והחבר הכי טוב שלי. אני מסתכל על הקשר המיוחד והחזק שלך עם אלין ופשוט מתמוגג מאושר וגאווה ושלא נדבר על איך יאן יון ומיאל מסתכלים עליך בהערצה ואני בטוח שכך יהיה גם עם רונצ׳וק הנסיך הקטן".

עוד הוסיפה "ליאם שלי, תפרוש כנפיים ותעוף הכי גבוה שיש, יש בך את הכל מהכל. אני מבטיח לך שלעולם אעשה את הכל בשביל שתהיה תמיד בריא ומאושר ולהגשים לך את כל החלומות! יום הולדת שמח ליאם שלי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן