קארין בהלם!! איתמר מ"חתונה ממבט ראשון" נמצא במערכת יחסים חדשה! איזה פצצה היא!!!!

בזמן שיש עליו ביקורת קטלנית בתקשורת וברשתות על התעללות בבת הזוג שלו מחתונמי, קארין – איתמר עמי המשיך הלאה – הוא כבר נמצא בזוגיות אחרת.

הגולשים שלנו תוהים מה החברה החדשה של איתמר עמי חושבת על מה שעובר עליו ברשתות. בזמן שיש עליו ביקורת קטלנית בתקשורת וברשתות על התעללות בבת הזוג שלו מחתונמי, קארין – איתמר עמי המשיך הלאה – הוא כבר נמצא בזוגיות אחרת ומקווה הפעם שזה ילך לו טוב יותר.

כידוע, איתמר מחתונה ממבט ראשון כבר היה תחת מתקפה ברשת מהגולשים שטוענים שהוא הולך להיות בעל מתעלל – כל זה קורה כאשר הוא ביקש שוב ושוב מאשתו קארין להתנהל לפי החוקים שלו. " בימים אלה יוצא לכל צופי חתונה ממבט ראשון לחזות במשהו שנדיר לתפוס אותו על מסך – איך מתחילה מערכת יחסים מתעללת". כתבה גולשת נגדו.

ביקורת אחרת נכתבה: "איתמר נראה כמו הגולדן בוי הישראלי, מצליחן, חם, עם משפחה אוהבת, לכאורה השידוך המושלם. אבל מתחת לזה מסתתר אופל, אופל נפוץ יותר ממה שהיינו רוצות להגיד לעצמנו. וזה לא סתם שבאף ביקורת על התכנית הענין הזה לא עולה. מכנים את קארין ״סמרטוט רצפה״. מבקרים את ההתרפסות שלה. ישראל ההטרונורמטיבית לא רואה את האופל הזה בתוך עצמה – מי שקורבן, זו אשמתה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן