יצא מהארון או בגד בה?!? ירדן הראל עושה סוף לשמועות על הגירושים וחושפת הכל!!!

חודשיים אחרי הפרידה הדרמטית מבעלה ירדן הראל חושפת: "אני בתקופה חדשה – מאתגרת, מעניינת. אני עוד לומדת אותה, אבל בסדר – יום יום".

בראיון שהעניקה למעריב דיברה הדוגמנית על הימים הקשים שעוברים עליה ועל הפרידה המתוקשרת: "מהרגע שהתחילו העניינים בנינו – לא שיתפנו, ברמה של כמה חודשים. אין לי טעם לשתף משהו אחד ולחוות משהו אחר. מהרגע שהתחילו הדברים בנינו, לא שיתפנו יותר. אבל אי אפשר לבטל שהייתה לנו אהבה מאוד גדולה של יותר מ-20 שנה, שגם את זה אפשר לראות ברשתות החברתיות".

עוד אמרה: "אני לא יודעת איך מישהו עוד ממשיך לחשוב שכל מה שקורה לך בחיים צריך להיות ברשתות החברתיות. אנשים חיים את חייהם, יש רגעים שרוצים לשתף ויש רגעים שלא רוצים. כן, יש מגמה של יותר לשתף בחיים האישיים שלך, אבל זה לא אומר שמחובתך לשתף עכשיו בהכל".

לסיכום ציינה: "היום זה נושא רגיש, אבל בשנים האחרונות התמודדתי באופן כללי עם כל מיני דברים. אני מוכנה לזה, זה חלק מהתפקיד. גם מהצד של המראיין, שגם את זה אני עושה לפעמים, אתה לא תמיד יודע מה לשאול ואיך לשאול ואם נעים. מה שקרה זה כמובן ביני לבין עומרי. אני יודעת שיש שמועות כמו כל דבר. בכל השנים שמעתי על כולם – הכל. אז בסדר, שיהיו שמועות ושאנשים יגידו דברים, מה שחשוב זה שבנינו אנחנו יודעים מה מו מי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן