דרמה בהוליווד: השחקן אלק בולדווין ירה למוות בצלמת ופצע קשות את הבמאי

הרשויות בארצות הברית מסרו כי השחקן השתמש באקדח, שהיה אמור להיות חלק מאביזרי הסרט, וכתוצאה מהירי נהרגה הצלמת חלינה האצ'ינס • במאי הסרט, ג'ואל סוזה, נפצע ופונה לבית חולים • על פי המשטרה המקומית, הירי בוצע באמצע סצנה והנסיבות עדיין נחקרות – אך השחקן לא יואשם

השחקן אלק בולדווין ירה למוות בטעות בצלמת הסרט ראסט ופצע את במאי הסרט על סט הצילומים בניו מקסיקו – כך מסרו הבוקר (שישי) הרשויות בארצות הברית. בלודווין השתמש באקדח, ששימש כאביזר בסרט, באמצע צילום סצנה: "מנסים לקבוע כרגע כיצד ואיזה סוג של קליע היה בנשק". מהמשטרה המקומית נמסר כי הנסיבות בחקירה – אך השחקן לא יואשם בירי.

על פי המשטרה, הירי בוצע סמוך לשעה 13:50 (שעון מקומי) וממנו נהרגה הצלמת חלינה האצ'ינס, בת 42, ובמאי הסרט ג'ואל סוזה, בן 48, נפצע קשה ופונה לבית החולים. עוד נמסר כי הירי אירע באמצע סצנה שצולמה. עוד נמסר כי האנשים על הסט נחקרים בשלב הזה.

"אנחנו מנסים לקבוע כרגע כיצד ואיזה סוג של קליע שימש בכלי הנשק", אמר חואן ריוס, דובר משרד השריף במחוז סנטה פה. הוא הוסיף כי נגד השחקן לא יוגש כתב אישום בגין הירי. מפיקי הסרט ונציגו של בולדווין, בן 63, לא מסרו תגובה למקרה עד כה. אתמול פרסם השחקן תמונה באינסטגרם בתלבושת של הסרט החדש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן