אולי די??! אתם לא תאמינו מה הפעם עשה בן אל תבורי לאקסית שלו

רק בחודש אוגוסט האחרון בן אל כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "מעדיף שלא להיות בקשר איתה לעולם. אני ואורטל לא בקשר שנתיים! וגם הקשר שלנו פגום מאוד. לא מסתדרים", אבל הפעם הוא מבקש סליחה

בפוסט שהוא העלה בנושא כתב: "לפעמים אנחנו צריכים לקחת רגע: רגע לעצור כדי להפנים ולקבל את מה שנשלח אלינו בחיים". עוד הוסיף בן אל: "יצא לי לשבת עם עצמי המון בשלושה שבועות האלה בארצות הברית. ישבתי לחשוב, להתגעגע לאלו שאני אוהב. והחלטתי לשתף ולפרוק את התחושות שלי ולשתף הכל".

אם פעם היססתי להאמין שחלומות יכולים להתגשם, היום אני יכול להגיד בלב שלם שהם יכולים להתגשם. דבר ראשון, אני רוצה להתנצל בפני אורטל, האם של בני, המלאך היפה. אם היא נפגעה על ידי מילים שאמרתי, אני מצטערת מעומק ליבי".

"מיום ליום אני לומד על עצמי יותר ויותר. לומד לספוג, להתאפק, לחיות וכמובן, מתבגר מרגע לרגע. השנתיים האחרונות היו קריטיות לנפש שלי, החרדות, הדכאונות, החוסר מודעות מה יהיה מה יקרה, הכל צף". למדתי להגבר עליהם ועל עצמי המון. מה אני מנסה להגיד, שלפעמים שיש לכם זמן עם עצמכם, למרות החרדות והדכאונות, נסו להתגבר עליהם ולהבין ממה זה נובע, נסו לתקן את מה שנשבר מבפנים, להבין את עצמכם. פשוט תהיו אתם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן