מרגי חושף את האמת על נועה קירל: "היא בגדה בי עם החדש שלה ובגלל זרקתי אותה"

לנועה קירל יש חבר חדש ויונתן מרגי החליט להגיב על כך למרות שהוא לא מבין מדוע אנשי תקשורת רבים מתעניינים יותר בזה מאשר במוזיקה שלו

יהונתן מרגי מגיב על הקשר החדש של האקסית שלו, על החבר החדש של נועה קירל אמר הזמר: "זה ממש לא מבאס. אני שמח בשבילה ושכיף לה. לא חייב להיכנס לה בכל הדברים. הכל טוב. האמת שחסר לי איזה חופש. ממש. אבל לא יודע, אני לא אוהב לקחת חופש כשאני מרגיש שיש לי עוד דברים לסיים. אני מאמין שאחרי שאני ארגיש לרגע שסיימתי איזה שלב אני אטוס לחופש. כרגע יש לי עוד עבודה לעשות".

רק אמש, מרגי השיק את האי.פי החדש שלו "לא להיות לבד" באירוע בתל אביב, במהלכו הופיע עם השירים החדשים. הזמר עובד על הפרויקט הזה כבר שנה ואי אפשר היה לפספס את ההתרגשות על פניו כאשר מעריציו צופים בו.

על ההופעה והאלבום החדש אמר: "האלבום מדבר על מה זה אומר לא להיות לבד ומה זה אומר להיות ביחד. כל השאלה הזאת היא מאוד אינדיבידואלית. מישהו יכול להיות שלם עם עצמו ולא להרגיש לבד בכלל. אני חושב שזה מדהים שכתבתי את השירים האלה לפני שנה, כמו שאמרת, ועכשיו אני מרגיש שהם ממש מתאימים לי למה שאני חווה בחיים. אני הרי כותב מהתת מודע, אני לא חושב על מה אני הולך לכתוב כשאני מגיע לאולפן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן