מה??? איך??? שמעתם מה קרה לזמר המפורסם אייל גולן???

אייל גולן הצהיר שהוא ער למאבק להעלאת השכר של החיילים: "החלטתי שאני לא יכול לשבת בחיבוק ידיים" – אז מה הוא עשה?

בפוסט מרגש שהעלה הזמר הוא פנה לחיילי צה"ל: "חיילים וחיילות יקרים שלנו, גם אני כמו כל עם ישראל ער למאבק שלכם להעלאת השכר והחלטתי שאני לא יכול לשבת בחיבוק ידיים, הרגשתי שאני חייב לעשות כל שביכולתי בשביל להחזיר לכם ולו במעט עבור מה שאתם עושים עבורנו".

עוד ציין: "פניתי לצוות שלי והצעתי שנקיים מופע מיוחד רק לחיילים בדמי הרשמה של 10 שקלים בלבד, כמובן שכל הצוות שלי והנגנים שלי נרתמו לפרויקט ואני שמח לבשר לכם שב-06.11 יתקיים מופע מיוחד לחיילים ברידינג 3, ערב שכולו חגיגה שלי ושלכ'ם".

"אני קורא לכל החברים היקרים שלי, קולגות ואמנים אהובים להמשיך יחד איתי במיזם ולקיים הופעות לחיילים בתשלום סמלי ולתמוך במחאה שלהם. אז חיילים יקרים שלי, נתראה על הבמה ב-06.11,קישור לכרטיסים בסטורי. אוהב אתכם ותמיד לצדכם".

בלי קשר, אחרי שנים ארוכות של היעדרות מבמות מופעי חנוכה, אייל גולן יחזור בחודש הבא בהופעה לכל המשפחה כאשר ייקח חלק ב"פופ אפ מיוזיק", המופע מבית היוצר של עומר אדם שמנסה בשנים האחרונות לתת פייט למלך מופעי חנוכה – הפסטיגל. אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון, עבור גולן יהיה מדובר בקאמבק לבמות המופעים לכל המשפחה. בעבר לקח חלק פעמיים בפסטיגל – בשנת 2000 (אז אף הגיע למקום השני עם השיר "בובים בובות") ובשנת 2009.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן