הלםםם! רותם סלע חושפת לראשונה את השם של התינוקת של אסי עזר!!!!

רותם סלע שמשדרת לצד אסי עזר בשנים האחרונות מתכוננת לרגע שהוא יצא לחופשת לידה: "מנסה להכין את עצמי נפשית לעוד ילד למרות שהוא לא שלי"

העונה השלישית של "להיות איתה" חזרה למרקע וכוכבי הסדרה הגיעו לפרמיירה. האיש שיצר את הסדרה, אסי עזר, אמר: "זרקתי שתי עלילות ו-15 תסריטים לפח כי רציתי שזה יצא הכי טוב שאפשר. חלק יאהבו, חלק יכעסו אבל כולם יישארו עם טעם של עוד". ומה היה לרותם סלע לומר?

היא בכלל התייחסה להליך הפונדקאות שעזר עובר עם בעלו ואמרה לפנאי פלוס: "אני מנסה להכין את עצמי נפשית לדבר הזה של עוד ילד. אמנם זה לא שלי, אבל בהרגשה זה גם קצת שלי כי זה אסי והוא החיים שלי ואנחנו חברים כל כך טובים".

כוכבת הסדרה, רותם סלע, מתכוונת להיות שותפה פעילה ככל האפשר בגידול התינוקת, ולמרות שברור לה שהיא עומדת להיות אמא שניה שלה, עזר הגיב: "הסדרה הזאת היא הילדה שלי כבר 11 שנה וזה ערב שאני רוצה לא לשכוח אותו לעולם". אז האם באמת השניים הללו יתראו פחות אחרי הלידה הצפויה? שווה לעקוב.

אגב, מי שגנבה את ההצגה בערב המושקע הייתה יעל אלקנה, שהשילוב בין האיפור-לשיער-לחליפה הרימו לה.  אלקנה הטילה פה פצצה ונראה כי אילולא בגד גוף התחרה בצבע הוורדרד שבצבץ לו זה היה נראה אחרת לגמרי מבחינתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן