אנה ארונוב חושפת: "הרופא לא מצא את הדופק של התינוק, הוא מת לי בבטן"

אנה ארונוב דיברה על ההפלה שעברה לפני הולדת בנה – היא חשפה את כל הפחדים ועכשיו היא מדברת עליהם, גם למען נשים אחרות

בשיחה שערה עם יפעת מנהרדט היא חשפה פרטים חשובים על הנושא: "בגלל שאני ואייל כבר נכנסנו להיריון פעם אחת, הייתי רגועה בהתחלה. אמרתי לעצמי שגם נכנסנו טבעי וגם די מהר, שזה מעיד על כך שהכל בסדר אצלנו. אבל אז חזרנו לנסות ולא הצלחנו. באמצע גם הייתי צריכה לטוס לברזיל. אחרי שחזרתי ניסינו עוד חודשיים, ואז אמרתי 'די. אני תכף בת 40. אי־אפשר לנסות עוד ועוד".

על הבעיות: "בשבוע העשירי הלכנו לבדיקה שגרתית. עשרה ימים קודם כבר מצאו דופק והכל היה בסדר. באתי מוכנה עם כל בדיקות הדם, הרופא התחיל לבדוק, ופתאום אמר לנו שאין דופק. זה היה נורא. כל הדרך הביתה לא הפסקנו לבכות. בגלל זה, בהיריון עם אדם היינו כל כך דיסקרטיים שבהתחלה אפילו לא סיפרנו להורים שלנו. כל הזמן הייתי בפחד. כל בדיקה אצל הרופא לוותה בחרדה עצומה. כשהוא היה מתחיל לחפש את הדופק הייתי לוחצת לאייל את היד ומוכנה כבר עם הבכי. זה היה לחוות את הרגע ההוא שוב ושוב. קשוח מאוד".

לסיכום אמרה: "כבר הגעתי לשבוע 40 פלוס יומיים. הייתי עם סוכרת היריון. פרופסור יריב יוגב, שליווה אותי בכל התהליך, אמר שבשילוב הגיל שלי רצוי ליילד אותי עכשיו. נתנו לי חומר לזירוז לידה, ואחרי 24 שעות ירדו לי המים. אלה היו מים מקוניאליים והטיסו אותי לחדר הלידה. נתנו לי פיטוצין שגרם לי לצירים לא נורמליים, במשך חמש שעות סבלתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן