מצמרר! שמעתם מה קרה לתינוקת הקטנה של אלירז שדה ואילנית לוי???

אילנית לוי ואלירז שדה נמצאים בעיצומה של תקופה מאתגרת במיוחד ועכשיו שדה חושף הצצה לחיים שלו שהשתנו מאז שהפך לאב

אלירז שדה הגיע לאירוע מתוקשר והתייחס להיותו אבא: "זה מרגש מאוד, משנה חיים, כל הקלישאות מתקיימות. זה פשוט משהו שזה קורה ואז אתה מבין שזה הדבר האמיתי וכל השאר שטויות".

עוד אמר: "אני אבא מעורב. אנחנו ביחד עשים הכל. יש דברים שהיא הרבה יותר טובה ממני, רוב הדברים והיא מלמדת אותי ואני לומד תוך כדי תנועה. אני עושה הכל. כל מה שעברתי הסמכה אני מסוגל לעשות- אוכל, הרדמה, טיולים, אני מחליף קקי פיפי, להעביר את הגרעפס, הכל. מקלחת אני עדיין לא מאה אחוז. אני אעשה לבד יום אחד".

לסיכום ציים: "היו רגעים ממש קשים, מפחיד מאוד, אבל אילנית חזקה ממש, אני מעריץ שלה. הייתי גם קודם אבל בטח עכשיו אחרי הלידה שהיא עברה תהליך לא פשוט בכלל. פחדתי. פחדנו. אבל ברוך השם השם היה איתנו שם אותנו בניסיון והצלחנו לעבור אותו. תודה לאל שאנחנו אחרי זה וקיבלנו מתנה מושלמת".

אם לא די בכך, שדה ממשיך גם לפקוד את שיעורי התורה. הוא למד להודות על כל מה שקיים בעולם, על החלק הטוב ועל החלק הרע. וזאת תובנה רוחנית שאפשר להגיע אליה רק על ידי קבלה של זווית ראייה שונה על העולם. וזה לא מובן מאליו לעבור תהליך רוחני שכזה. יכול להיות שהתקופה הזו שגרמה למשבר עולמי גדול מאוד, גרמה לאלירז לחפש תשובות לכאוס שאנחנו רואים בעולם כיום במקומות אחרים כמו למשל ביהדות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן