הלםםם! נינט טייב זרקה את רן דנקר בגלל בגידה?!!!! האמת נחשפתתתת

שנים אחרי: האם הפרידה של נינט ורן דנקר התרחשה בגלל בגידה? שמועות בתעשייה מספרות על כך שהייתה בגידה בזמנו – האם זאת האמת?

בימים אלו, כאשר רן דנקר ונינט עשו סוג של קאמבק מקצועי נותרו השאלות: למה נפרדו והאם היה מדובר בבגידה ומאיזה צד? כידוע, לפני חמש עשרה שנה, רן דנקר היה מושא הפנטזיות של דור שלם של נערות מתבגרות. ואז לאחר שנינט טייב סחפה את המדינה בעקבות זכייתה בכוכב נולד, השניים הפכו לזוג נוצץ במיוחד.

בזמנו, לנינט לא היה מושג מה עומד לקרות, היא לא ידעה על התוכניות הסודיות של בן הזוג שלה, כעת רן דנקר החליט לשתף את המעריצים בפרט מאוד מעניין.  אנחנו ממש לא ראינו את זה מגיע, אבל מסתבר שרן דנקר החליט לחשוף לאחרונה פרט ממש מסקרן לגבי הזוגיות שהוא ניהל עם אחת הכוכבות הגדולות של תעשיית הבידור הישראלית, נינט טייב.

בריאיון שהוא ערך לאחרונה, נודע כי השחקן שהפך גם לזמר במרוצת השנים, החליט לעדכן את המעריצים שלו על כך שהוא לא ניסה לתת אזהרה מראש לנינט לפני שהוא החליט לצאת מהארון. זה היה נראה כאילו רן כבר אז היה מודע לנטיות המיניות שלו וניסה לשדר עסקים כרגיל. ונינט בכלל לא הייתה מודעת למה שמתרחש מתחת לפני השטח. האם הבגידה של רן לכאורה גרמה למשבר הראשון שלהם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן