הלם הלם הלם!!!! זרק אותה??? תום חיימוב וגל גברעם נפרדוווווו!?!!!

לא מעט פעמים מאז שהם יצאו מבית "האח הגדול" נאלצו תום וגל להתמודד עם שמועות על כך שנפרדו. בימים האחרונים זה היה קצת יותר מוגזם ממה שהם היו רגילים

בחודשים האחרונים הפכו תום חיימוב וגל גברעם לזוג מתוקשר. אחרי שנכנסו לבית "האח הגדול" והתאהבו לעיני מדינה שלמה, תום וגל הצליחו לשמר את הזוגיות גם מחוץ לבית המפורסם ולמרות פער הגילים בין השניים. כפי שקרה ללא מעט זוגות שהכירו בריאליטי והמשיכו את דרכם גם בחוץ, פעם בכמה שבועות צצות שמועות על כך שתום וגל כבר לא יחד.

גם בימים האחרונים מעריצים של השניים החלו לדאוג ומקורבים מספרים כי הם אף הציפו אפילו את בני משפחותיהם בהודעות באינסטגרם על מנת לבדוק שהכל בסדר. אז למרות פוסטים נוקבים שפרסמו גברעם וחיימוב על חדירה לפרטיותם ועל הכחשה גורפת על הפרידה, עדיין בחרו השניים לא לשתף תמונות שלהם יחד, למרות שיכלו להרגיע את המעריצים.

בכל מקרה, הם יחד ובגדול. תום אמר: "זאת אהבה הכי גדולה, חד משמעית. אין צל של ספק. שנה הבאה כבר תהיה טבעת. היה איזה רגע שסתם שכבנו במיטה, כמו שכולם שורצים במיטה אחד על השני שם, ואז התחלנו להתחכך ברגליים, ואז כבר הבנתי. פחדתי שזה לא אמיתי, וכשהיא הודחה פחדתי שזה נגמר, אבל כשיצאתי החוצה, גיליתי שזה כל כך הרבה מעבר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן