הסוכן שי אביטל אנס דוגמנית בחו"ל ונעצר שם!! צפו בתמונות שלו בכלאאאא

במשטרה זועמים על התנאים שהציב אביטל וגורם אמר שם כי "הוא יכול לעשות כמה שהוא רוצה בדיקות פוליגרף ולבקש תנאים לגבי חזרתו, אבל אנחנו נביא אותו לארץ בלי שום תנאי"

רק לפני חודשיים עולם הבידור חווה טלטלה כשאחד מסוכני הדוגמניות המוכר בתעשייה, שי אביטל, זכה לעמוד במרכזם של שני תחקירים בשני הערוצים המסחריים. למשל, בתוכנית חשיפה הביאו את עדותה המלאה והמצולמת של הדוגמנית לין פאר. בעקבות פרסום שני התחקירים החלה סאגה של הגשות תלונה למשטרה בעניין פגיעות נוספות של מיוצגות שי אביטל.

עכשיו הסוכן לשעבר מעביר תנאים למשטרה וגורם שם אמר למאקו: "שי התבלבל. הוא לא במעמד לקבוע לנו תנאים לגבי חזרתו לארץ. גם הרב ברלנד שהיה במעמד דומה חשב כמוהו והציב תנאים ובסוף הבאנו אותו מדרום אפריקה לישראל לאחר שברח ממדינות רבות. הוא חשוד בעבירות חמורות ואם נצטרך ננקוט בכל השיטות שלנו להביא אותו לארץ גם ממדינות שאין לנו הסכמי הסגרה עימן. אני מציע לנו לנחות בישראל ולהתייצב לחקירה כמו כל אזרח שקיבל זימון לחקירה".

כך או כך, המשטרה העבירה לאינטרפול את פרטיו של שי אביטל החשוד בביצוע עבירות אונס, מעשים מגונים והטרדות מיניות בדוגמניות ונערות צעירות שהיו במחיצתו לאורך השנים. הסיפור עלה עוד לכותרות כשגל גברעם סיפרה על חוויה דומה מצד הסוכן ועל טיפול לקוי ומזלזל של המשטרה בתלונתה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן