נופר מור חוזרת אחורה 8 שנים וחושפת את האמת על אליאב אוזן ודנית גרינברג!!!

נופר מור דיברה על הקשר הבעייתי שהיה לה עם אליאב ודנית בבית האח הגדול: "זה חלק ממה שאנשים זוכרים, אני מבינה את זה, אבל מצד שני, אני התקדמתי ואני במקום שחלמתי עליו ושרציתי להיות בו".

עשור אחרי שנופר מור פרצה בזכות האח הגדול, היא נשואה ואם לשני בנים. היא עדיין מושכת לא מעט תשומת לב ובראיון שנערך איתה במאקו היא דיברה על הקשר הבעייתי שהיה לה עם אליאב ודנית: "זה כל כך לא רלוונטי, אין לי מה להגיד על זה. זה חלק ממה שאנשים זוכרים, אני מבינה את זה, אבל מצד שני, אני התקדמתי ואני במקום שחלמתי עליו ושרציתי להיות בו".

על הפרידה שלהם אמרה: "עצוב לי על כל זוג שנפרד, אין לי טינה, זה פשוט לא רלוונטי לחיים שלי, אני אפאתית לזה. זה שאנשים מגיעים למסקנות או חושבים שהם יודעים משהו, זה עצוב לי בשבילם. לאן זה מקדם אתכם? למה אתם מתעסקים בזה? למה אין לכם חיים? למה אתה לא עושים משהו כדי שיהיו לכם חיים? לכו לחוג קרמיקה".

נופר גם חשפה פרטים על הילדות שלה: "כל הילדות הייתי ילדה מקובלת והיו לי חברים, אבל בסוף התיכון ובתקופת הצבא עברתי חרם, חרם מכוער ממש. זו חבורה שעשתה לי רע כבר בתיכון, אבל חזרתי לקשר איתן כי חשבתי שככה זה חברות וכי הרגשתי הכי לבד בעולם. שירתתי במצפה רמון, נפרדתי מחבר שאהבתי, ולא היה לי עם מי להיות".

עוד ציינה: "הייתי חוזרת הביתה ורוצה להיפגש איתן, ולאט לאט הבנתי שממדרות אותי, שמרכלות עליי, שממציאות עליי שקרים וסיפורים, ואין לי מה לעשות עם זה או איך להוכיח כלום. לקח המון זמן עד שהבנתי שזה קורה, זו לא התקופה של היום עם הרשתות החברתיות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן