מרגש: ג'וזי זירה ואימו נפגשו בפריז ועשו סולחה!!!

רק לפני שבוע זירה סיפר באופן רשמי בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו על הזוגיות שלו עם קארין עליה וכעת הוא דיווח על איחוד מרגש עם אימו

כוכב הריאליטי סיפק לרבע מיליון העוקבים שלו עוד רגע מרגש  כאשר דיווח על איחוד עם אמא שלו. בפוסט שהעלה כתב: "כולכם חיזקתם אותי, כולכם הייתם איתי יחד איתי בבכי, ברצון לסלוח. תכירו את אמא שלי אוסנת, אמרתי שלעולם לא אסלח לה, לעולם לא אקרא לה אמא יותר, אבל אנחנו משתנים עם השנים הופכים לאנשים רכים יותר".

הפוסט זכה ל13254 לייקים עד עתה ומאות תגובות. כזכור, זירה, חשף את הסיפור האישי שלו באח הגדול, אז סיפר על הנתק מאמא שלו והילדות שעבר בניכר. "שמעת עלי בכל מקום, וגם ניצחתי את האגו שלי כי אחרי 20 שנה אנחנו סוף סוף מתחבקים, בוכים ביחד, מחזיקים ידיים, מדברים סוף סוף".

על האח הגדול אמר: "תודה לתוכנית האח הגדול שעזרה לי לעבור את המסע הזה בשביל להבין שהכל אפשרי". בימים אלו כוכב הריאליטי הכי צרפתי שיש על המסך בישראל, ג'וזי זירה, מקדם את הקריירה שלו כדי ג'יי בכל הכוח. זירה שעם צאתו מבית "האח הגדול" הקליט יחד עם הזוכה של העונה הקודמת זהבה בן שיר משותף, החליט לשים את הריאליטי כרגע מאחוריו ולהתרכז בקידום הקריירה המוזיקלית שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן