גיא זוארץ ויעל בר זוהר חוגגים 16 שנות נישואין ולא תאמינו מה הם עשו!!!

יעל בר זוהר וגיא זוארץ הם אחד הזוגות היציבים בתעשייה, עם 16 שנות זוגיות, כשכל אחד מבני הזוג פיתח במקביל קריירה עצמאית עמוסה. עכשיו הם חוגגים יום נישואין

גיא זוארץ ויעל בר זוהר חוגגים יום נישואין. מדובר באחד הזוגות היציבים בתעשייה, עם 16 שנות זוגיות, כשכל אחד מבני הזוג פיתח במקביל קריירה עצמאית עמוסה.  בפוסט שהעלתה יעל היא ציינה: "היום לפני 16 שנה, הפכנו לבעל ואישה. האמת שמרגיש לי שאתה חלק בלתי נפרד ממני כבר כל החיים. אני זוכרת את הרגע ההוא שהסתכלתי לך לתוך העיניים, והנשמה שלי כנראה זיהתה ואמרתי לעצמי בלב: 'מה? זה אתה?'."

עוד כתבה: "מאחלת לנו אהוב שלי, שנדע להמשיך להיות לפני הכל החברים הכי טובים ונהיה שם אחד בשביל השני, שנמשיך לגדל את הילדים שלנו באהבה, ושנאהב אחד את השנייה עד סוף חיינו".

אנחנו נזכיר למי ששכח כי זוארץ ובר זוהר הכירו לראשונה באופרת הסבון הראשונה בישראל "רמת אביב ג'" כששיחקו יחד בעונתה החמישית של הסדרה המצליחה. אלא שהשניים החלו לצאת הרבה אחרי, כששיחקו יחד במחזמר "מרי לו" והתאהבו. הזוג הכי פוטוגני ויציב בביצת הבידור הישראלית התחתנו לפני 16 שנים והביאו לעולם שלושה ילדים – ברכות חמות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן