אייל גולן יוצא להגנתה של שרית חדד: "סוף סוף היא מחוץ לארון"

החשיפה של שרית חדד אמש הפכה תוך דקות לנושא הכי חם ברשת. אלפי ציוצים ופוסטים מילאו את המרחב הווירטואלי וגם אייל גולן דאג להגיב

עשרות מחבריה של שרית חדד חיבקו את הגילוי שלה באהבה ופרגנו לה בתגובות: "בהצלחה, כפרה עלייך, שיהיה לך רק טוב", כתב משה פרץ. "מדהימה ומלכה", הוסיפו שירי מימון ונופר מור. "מזל טוב, ברוכה הבאה. יהיה כיף, את תראי", כתב גם גל אוחובסקי. אבל מה אמר לה אייל גולן? אז ככה: "אהבה היא אהבה, גאה בך זמרת על, ואחותי האהובה".

כזכור, שרית חדד פתחה את השבוע עם וידוי כשהיא אמא לשתי בנות. היא חשפה את בת הזוג שלה בשנתיים האחרונות. אחרי הרבה זמן שהסוד היה שמור בתעשייה, אמש  החליטה הזמרת לאשר את הידיעה באופן רשמי כי היא במערכת יחסים עם אישה. הקולגות מהתעשייה וגם אלו מהקהילה הגיבו מהר מאד ליציאה מהארון של חדד.

בל אגם בירכה  את חדד על הצעד: "איזה בוקר מרגש, ואיזו גאווה לנו כקהילה. נכון הרבה מאיתנו ידעו והיו חלק ששאלו למה את בארון, אבל לכל אדם יש את המסע ואת הזמן שלו. ועכשיו הרגשת שזה הרגע השלם שלך לחיות בחופש אמיתי. יצא לנו לדבר קצת ויש בך קסם אלוהי, אני באמת מרוגשת ממש מהרגע הזה, ברור לי שזה היה קשה, אבל הבוקר הזה ניצחת. ברוכה הבאה למשפחה אחות יקרה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן