תכירו את החברה החדשה והפצצה של ישראל אזולאי – האקס של ג'קי אזולאי

ישראל אזולאי, הגרוש של ג'קי אזולאי חגג את יום הולדתו ה-36 בבר ה"נייניש" בפתח תקווה עם חברים שהוזמנו לחגוג איתו – אבל מי הבחורה המסתורית שהיתה צמודה אליו?

בסוף השבוע חגג אזולאי את יום הולדתו ה-36 ולמרות שהגרושה שלו הוזמנה היא לא באה. למרות הכל נראה כי ישראל אזולאי לא היה צריך אותה שם עקב העובדה כי היה נראה כל הערב צמוד לבחורה חדשה, אוראל. הם הכירו לפני חודשיים ואף נפגשו מאז כמה פעמים, האם זוגיות חדשה בביצה? השניים חגגו במסיבה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

כזכור, ישראל וג'קי התגרשו, ג'קי המשיכה הלאה ונמצאת בזוגיות עם דניאל בוסי. מצד שני, רק לפני חודש ג'קי אזולאי וישראל הגיעו עם ילדיהם לאירוע השקה בהרצליה. הם הצליחו למשוך את כל תשומת הלב כשנראו מחויכים וצמודים. ג'קי אמרה: " הכל טוב אצלנו. מה זאת אומרת? יש לנו ארבעה ילדים ביחד. אנשים צריכים להבין, בכל מה שקשור לילדים – אנחנו מאחדים כוחות. חופש גדול".

נראה כי בני הזוג לשעבר שמו את כל המחלוקות בצד כדי לבלות עם הילדים, פעולה שאנחנו ממש לא לוקחים כמובנת מאליה. כל זה קורה אחרי משבר עמוק בין השניים שהוביל לפרידה. בעבר הם זכו להקים משפחה גדולה ולהביא לעולם ארבעה בילדים ביחד, וכעת חמש עשרה שנים מאוחר יותר, הנישואים שלהם מגיעים לסיומם. נראה כי ישראל התאושש יפה מאד.

צלם – אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן