כוכב הרשת יונתן סבג חלה בסרטן קשוח

הקומיקאי וכוכב הרשת יונתן סבג התפנה לקבל ברכה גם מהרב וכתב: "כשהודיעו לי שאני חולה נסעתי לרב קנייבסקי, גדול הדור"

רק לפני שלושה חודשים הקומיקאי וכוכב הרשת יונתן סבג התבשר שחלה בסרטן הלימפומה, אבל במקום לשקוע בדיכאון החליט לא לוותר ולתעד את כל התהליך בסדרת רשת , עכשיו הוא התפנה לקבל ברכה גם מהרב וכתב: "אם הייתי יודע שבכיפור שעבר יחתמו לי שהשנה שלי תראה ככה הייתי מדבר יותר, צועק אליו יותר וממלא את עצמי בשמחה. כי שמחה מבריאה את הגוף. אבל כנראה שהייתי צריך ללמוד משהו, להבין".

"כשהודיעו לי שאני חולה נסעתי לרב קנייבסקי, גדול הדור. הלכתי לקבל ברכה. התור אליו היה מפוצץ באנשים. אבא מחזיק ילד קטן, אדם מקועקע עם קוקו שהתרגש נורא, והמון המון בני ישיבה. מה שהיה משותף לכולם היה חתיכת נייר. פתק שבו אתה כותב את הצרה שלך ומביא לרב. כולם החזיקו את הפתק שלהם צמוד לחזה חזק כי ידעו שבעוד זמן קצר הרב יברך ואולי הגזרה תתבטל. מה שהבנתי באותם רגעים שהצרה שלי אולי לא כזאת גדולה, אולי בפתקים האחרים כתובים צרות גדולות יותר?".

"אנחנו חיים בעולם שניראה שלאחר תמיד יותר טוב. ״הסטורי״ באינסטגרם מראה כמה החיים נפלאים, אבל זה חרטא כי אף אחד לא מעלה את הכישלונות שלו.
תהיתי לעצמי אם באותו ערב בבני ברק הקדושה היו עושים ערמת פתקים וכל אחד יכול היה לקחת פתק של מישהו אחר? מבטיח שאף אחד לא היה מעז..כי כל אחד היה רוצה להשאר עם הפתק שלו".

"הפתק שלי ביקש מהרב ברכה, בגיל 93 בעיניים צלולות הוא קרא לבד ואמר ״בוה״ שזה ״ברכה והצלחה״יצאתי משם אדם מלא, לא יודע בדיוק להסביר את התחושה. הרגשתי שהמסע שלי מתחיל בדיוק ברגע שהוא בירך אותי, שהכל יהיה בסדר. אני עוד אחזור אל הרב בעוד כמה חודשים לקבל שוב ברכה אבל הפעם זה יהיה בלי פתק, כי אני אנצח והצרה תעלם. שנחתם בחתימה טובה, חתימה של בריאות שמחה ונחת. אמן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן