לירון ויצמן נפצעה במהלך צילומים: "בלעתי כדורים, אני קורסת בעיקר נפשית – אני בעצירת חירום"

לירון ויצמן נפצעה במהלך הצילומים ולוקחת פסק זמן: ״בלעתי כדורים אני בעצירת חירום – נכנסתי לחודשיים וחצי המסחררים והמאתגרים של חיי"

בפוסט מצמרר היא חשפה: "נפלתי חזק, כשאתם מרגישים שהמנוע שלכם הלך, והגוף מסמן לעצור, אל תתעלמו. בעשרים השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עלי, ושאני גם נהנת להתגאות בו תמיד, זה שאני הארד וורקרית, לא מפחדת מעבודה קשה, אפילו וורקוהולית. גם כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא היססתי והרגעתי אותם…"

"זה הזמן שלי, זה הזמן להכות על הברזל, ועוד דברים שאני רגילה במשך שנים להגיד לעצמי ולשמוע מהסביבה /ניסיתי להספיק ולדחוס ולצאת ולבלות ולהיות ולהספיק. ואז זה קרה. נפצעתי. עוד לא נפשית אבל בהחלט פיזית. כולם אמרו שאני חייבת לנוח. אבל עכשיו?! לנוח?! הרכבת כבר יצאה. אי אפשר לעצור".

"נכנסתי לחודשיים וחצי המסחררים והמאתגרים של חיי. עבדתי, חייכתי, התלבשתי, מדדתי, צחקתי, נסעתי, עברתי לסניקרס, וכשאף אחד לא ראה בלעתי משככי כאבים וכשהם כבר לא עזרו אז קצת יותר חזקים, שרק לא ירגישו. ובלילה בכיתי לסמיצ׳י ואמרתי לעצמי שבספטמבר הכל ייגמר. לא הבנתי אז שבספטמבר הכל רק יתחיל, השיקום שלי, וההצלה שלי מעצמי. אני עוד לא בשלב הסיכומים והמסקנות כי אני ממש עוד בלב האירוע".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן