ניצן מ"חתונה ממבט ראשון" זרקה את מנו בגלל בגידות?!!

היא עדיין מתרגלת לאינסטגרם, מנסה לעשות שופינג חכם, לא נפרדת מהלבלו בורדו ומורחת קרם הגנה באדיקות. ניצן שיק מדברת על הכל

ניצן שיק מחתונמי החליטה לחשוף כמה הרגלים מעניינים שלה ואתם יכולים להחשף אליהם אחרי שעשתה זאת עבור אתר מאקו. היא אמרה: "אני הכי אוהבת את העיניים. עם עור הפנים שלי יש לי יחסים מורכבים והייתי רוצה שיהיה אחיד יותר. אחרי הצבא סבלתי מפצעונים ונשארו לי קצת צלקות. היום אני משתדלת לשמור עליו כמה שאני יכולה – להגן מפני השמש ולהתנהג אליו יפה, למרות שאני לא תמיד מצליחה".

עוד הוסיפה: "מוזר לי בכלל להיות מישהי שהרבה אנשים עוקבים אחריה. עד לפני כמה חודשים לא היה לי אינסטגרם והעולם הזה עדיין חדש לי. אני מודה שההתעסקות בזה מאוד לא טבעית לי והרבה פעמים גורמת לי לאי נוחות. אני עוד מנסה למצוא את המינון והסגנון שנכונים לי, ללמוד איך זה עובד תוך כדי שאני שומרת על האופי שלי. החלק שיותר נעים לי הוא שזה כלי עבור אנשים להביע בפניי הערכה ותמיכה. לקבל אהבה זה תמיד ממלא. אני כל הזמן מופתעת לגלות כמה התוכנית הזאת נוגעת ומציפה רגשות באנשים, זה גורם לי להתרגש מאוד מהודעות שאני מקבלת. אף אחת מהן לא מובנת מאליה. הלוואי ואנשים יבחרו תמיד לחזק ולפרגן ולא ישקיעו בלכתוב דברים מורידים".

לסיכום דיברה על הרגלי האופנה שלה: "אני הולכת גם עם שטוח וגם עם עקבים ובשני המקרים משתדלת שיהיה נוח עד כמה שאפשר. אני נמנעת מנעליים שיש להן סוליה שטוחה מדי או עקב גבוה מדי. מה בחיים לא אלבש? אל תתפסו אותי במילה, גם אמרתי שבחיים לא אלך ל'חתונה ממבט ראשון', אבל אני לא רואה את עצמי לובשת חולצת מעטפת מהסוג שנצפה לאחרונה בשנת 2000".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן