מאוהבים ומבקשים סליחה: טילור מלכוב ולירן דנינו יחד בכותל

לא מעט דברים השתנו בעולם בשנה האחרונה, אחד מהם היא העובדה שטיילור מלכוב ובן זיני כבר לא יחד והיא חובקת זוגיות מוצלחת עם הזמר לירן דנינו. עכשיו הם נסעו יחד לכותל לסליחות

גדוד מעריצים פגש את השניים מאוהבים מעל הראש ומדגמנים נשיקה לוהטת למצלמות במהלך ביקור בכותל שערכו. כמעט שנה אחרי שהבנתם שהשניים האלה דלוקים זה על זו, העונה הקרה נפתחה בחגיגיות עם עלייה של הצמד לעיר הבירה של ישראל, כאשר הפאוור קאפל הצעיר של ביצת הבידור הישראלית עדיין צמוד מאוד. ולא סתם, אלא לא מצליחים להיפרד גם בכותל המערבי.

אל הפורטל הגיע סרטון של מלכוב בת ה-19 ואהובה דנינו, שמבוגר ממנה ב-11 שנים, כשהם עולים לכותל לבצע סליחות. שני חצאי הזוג הלוהט ממש לא מסוגלים להפריד את הידיים, השפתיים שלהם ואפילו בטן חלקלקה של האחד מהשנייה. כמה רומנטי.

רק לאחרונה הדוגמנית והשחקנית טיילור מלכוב התראיינה למגזין "לאשה" וסיפרה על ההתקרבות לדת ועל איך זה משליך על האינטימיות עם בן זוגה לירן דנינו שגדול ממנה ב11 שנים: ״אנחנו שומרים נידה אבל לא כמו דתיים. אני זוכרת את הפעם הראשונה שהלכתי לטבול. לא ידעתי כלום. לא אשכח את המבט של לירן שחזרתי לאוטו הוא היה מוקסם, לא האמין שעשיתי את זה בשבילו. כל חודש אנחנו אומרים ״איזה כיף צלחנו עוד נידה״.

RPReplay_Final1631617487

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן