לינור סביניק מאוהבת בבן, הבן של זהבה בן! הם ביחד!!!

מתנשקים? לא מעט שמועות נפוצו על קשר רומנטי בין לינור סביניק ובן רוזן, בנה של זהבה בן, שזכתה בעונה הקודמת – מה היה לכוכבת להגיד על זה?

לינור סביניק ובן רוזן הרבו להיראות יחד מאז שהיא יצאה מבית "האח הגדול", מה שהוביל לשמועות על קשר זוגי ביניהם. בתקופה האחרונה לינור סביניק הכחישה את הדברים וטענה כי מדובר בחברות בלבד בין השניים. הפעם לשם שינוי סביניק מודה כי יש בין השניים משיכה אבל הבעיה שלה היא פער הגילאים בינה לבין בן אשר לא מאפשר לקשר הזה להפוך לרציני יותר.

כזכור, רק לפני חצי שנה יצאה לינור מסיפור אהבה תמוה עם רמי ורד שנגמר במשבר גדול ובחסור קשר בין השניים אבל בסטורי שהעלתה יוצאת האח הגדול היא אמרה: "אני לא אשקר לכם, ביני לבין בן יש משיכה, זה עבר לנו בראש להיות זוג לא פעם ולא פעמיים, גם לי וגם לו. אבל בן צעיר ממני בארבע שנים, למרות שאני בעד פער גילים במערכת יחסים, פה זה נראה לי קצת לא מתאים".

בלי קשר, לינור נראתה יוצאת גם עם אחר של שר פיטנס. היא הגיבה: "יצאנו לדייט אבל מהר מאד הבנו שזה לא יתפתח ולא יתקדם כי אין התאמה, נשארנו ידידים טובים". על קארין עליה אמרה: "שתינו הרגשנו חוסר פידבק אחת מהשנייה, נחמדות כי צריך, והיו אנשים טובים בדרך שאמרו לי דברים שהטריפו לי את הקופסא. אבל אני אוהבת אותה ואפשר לאהוב גם מרחוק".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן