ורד ארגוב זועמת על גילי ארגוב: "450 שקל לנערת ליווי יש לו, אבל מזנות שקל לא ראיתי"

ורד ארגוב החליטה להגיב על הלילה הסוער של הגרוש שלה גילי אשר חגג יום הולדתו עם נערת ליווי: " נדהמתי לקרוא דברים מזעזעים כאלה".

הפוסט של ארגוב הצליח לעורר סערה בגלל החשיפה הלא פשוטה, שהוא בילה עם נערת ליווי וכעת אשתו לשעבר ורד מגיבה על הדברים הקשים שכתב: "בזמן שאני בבית וילדיי חולים בקורונה, שכרגע ברוך ה' החלימו, נדהמתי לקרוא דברים מזעזעים כאלה", היא אמרה לנו. "על גילי אני מאמינה הכול, לא מפתיע בכלל. אבל הילדים זה העניין. זה מה שהם צריכים לקרוא שיגדלו? זה מה שצריכים לשמוע בגנים שלהם? אני מבינה שגילי נורא מחפש תשומת לב וקצת במה, אז היה בוחר פוסט שלא יפגע בילדיו".

עוד אמרה: "לגבי ה-450 ש"ח לנערת ליווי – שנתיים אני נמצאת אצל אמא שלי והיא מפרנסת אותנו, עדיין לא ראיתי שקל אחד ממזונות. כמה פעמים ביקשתי מגילי סכומים קטנים ממש, מתביישת להגיד אותם, אבל שקל אחד לא קיבלתי, אז 450 יש לו? אני את חיי המשכתי ואני שמחה, חיה למען ילדיי ואחר כך למעני. לגילי נאחל רפואת הגוף והנפש".

כזכור, גילי ארגוב כתב: "ביליתי את יום הולדתי ה-48 לבדי בבית, בדד, גלמוד ובודד, כמו עץ עזוב בשלכת. לשמחתי חיממתם לי את הלב עם המון ברכות ואיחולים, אבל מצאתי את עצמי לבד בבית, מצפה ומחכה לטיפה של פירגון מהתעשייה. מפיקים, אומנים, משרדי הפקות, משרדי תרבות, כתבים ואנשי תיקשורת – לצערי לא קיבלתי אפילו לא טלפון אחד, וגם לא הודעה".

צילום: שרון אירועים

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן