הלםםם! זה השם המטורף שבחרו אילנית לוי ואלירז שדה לתינוקת שלהם

לפני כשבוע אילנית לוי הביאה לעולם את בתה השלישית ועכשיו היא התפנתה לבחור את השם שתעניק לתינוקת החדשה שלה – מה דעתכם עליו?

בחודש מאי האחרון אילנית לוי ריגשה את קהל העוקבים שלה כשבישרה שהיא בשיאו של הריון שלישי ומרגש. החדשות הגיעו כשנתיים אחרי שאילנית נישאה לבחיר ליבה, אלירז שדה, וכ-14 שנים אחרי שילדה בפעם האחרונה, היא ילדה בת שלישית, הפעם לאלירז. עכשיו היא התפנתה לבחור את השם שתעניק לתינוקת החדשה שלה אבל הוא טרם נחשף.

כזכור, זמן לא רב אחרי שבישרה על ההריון, אילנית סיפרה ב"גלית ואילנית" על התהליך שהיה כרוך בהריון המרגש. "זה היה קשה לשמור דבר כזה, אני סוף סוף יכולה להגיד שהחסידה הגיעה", אמרה לוי בהתרגשות גדולה. "זה היה מסע לא פשוט וגם לא היה קל לשמור את זה בבטן. רציתי לשתף את האנשים, אבל מצד שני עברנו מסע של שנתיים וחצי כמעט שלוש שנים שהיה לא פשוט. מלא מאמורות, ציפיות והרבה פחדים".

"אי שם בגיל 20 הייתי בהריון בפעם האחרונה, כשהייתי ילדה תמימה שאמרה 'הריון? איזה מדליק, זה נחמד ופשוט', אבל זה לא ככה בגיל הזה. הייתה לנו ציפייה גדולה והמון רצון וזה לא הלך חלק וסוף סוף זה קרה. היו ימים לא קלים, אני מהסלחניות למשפט 'צאו לי מהרחם', אבל דווקא ביום שהכי בא לך לשכוח הכל יש תמיד את החמישה אנשים שישאלו אותך על זה ולא מכוונה רעה". אז איך הייתם ממליצים לאילנית לקרוא לתינוקת החדשה שלה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן